המנחה אסי עזר ישב אתמול (שבת) ושפך בכתב את כל מה שעובר עליו בימים אלה. עזר ששיתף לא פעם כי הוא סובל מחרדות, שיתף על הפחדים, החששות, החרדות ותחושת האשמה. "לכל מי שיושב בבית ופוחד, סובל מחרדה, למי שלא מפסיק לבכות, למי שחרד ליקרים לו, למי שפוחד לצאת החוצה, למי שמרגיש שאבדה לו התקווה, הטקסט הזה בשבילכם. אתם לא לבד. כל כך הרבה מאיתנו מרגישים אותו דבר, גם אני. אני קם בבוקר, לפני שהבת שלי מתעוררת, ולמרות שהבטחתי לעצמי שלא, אני בכל זאת נכנס לרשתות החברתיות. ובין סרטוני הסברה מדהימים שמלא אנשים טובים מעלים, קופץ לו פתאום עוד סרטון שהמוח האנושי לא אמרו לראות, כזה שמצלק את הנפש, והלב מתמלא בעצב".

עוד הוסיף עזר: "אני רואה גם הפגנות נגד ישראל, רואה אנשי חדשות שמציגים עובדות לא נכונות ואני מתמלא בזעם, ובתחושת חוסר אונים שאני לא יכול לעשות שום דבר שישנה את המצב. וכשאני ניגש למיטה של הבת שלי ומתבונן בה ישנה, אני מוצף אשמה, שהבאתי אותה לעולם כל כך מכוער ואכזרי. ואם יקרה לה גם משהו יום אחד, איך אני יכול להגן עליה כשאפילו ללכת למסיבה ולרקוד הפך להיות מלכודת מוות. ומבחוץ אני שומע בומים, תזכורת תמידית לזה שאנחנו במלחמה, וזה מרגיש שאין איפה להתנחם, לא בחוץ ולא בפנים. עצב, זעם, חוסר אונים. לפעמים אני חושב שאני לא רוצה שהתחושות האלה יעברו, כי איזה זכות יש לי להתגבר על מה שקרה פה ולהמשיך הלאה, כשהחיים של למעלה מ-2000 משפחות נהרסו. ופה אני עוצר , כי לתהום הרגשית הזאת אין סוף ובחרתי לכתוב את הטקסט הזה לא רק כדי להתפרק, אלא גם כדי לנסות לעצור, אפילו במעט ולהרכיב אותנו מחדש".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

עזר עבר לנימה יותר אופטימית, כשכתב: "אז הנה אני כותב שתי מילים שאני עוד מתקשה להאמין בהן בעצמי, 'יהיה בסדר'. אין לנו אלא להאמין בזה. רבים כבר עשו את זה מהר מאיתנו, יצאו להתנדב, להילחם, לעזור, כל הכבוד להם, יש להם את הכוחות שלנו עוד אין. 'יהיה בסדר' לא אומר שלא יהיה יותר קושי או כאב, זה אומר שאנחנו נחושים לזכור שמכל משבר אפשר לצמוח ולהתחזק, שאנחנו מאמינים ויודעים שעוד נחזור לראות את הטוב, עוד נקום בבוקר עם חיוך, עוד נראה את האור שמחכה לנו אחרי כל הטירוף הזה. וכל מי שעדיין לא מסוגל אני מחבק אותך מרחוק, אם ניפגש ברחוב אני מבטיח גם לחבק מקרוב, זו תקופה קשה , מאוד, בוא ננסה להתאושש ממנה יחד. החיילים והחיילות שלנו עושים הכל עכשיו בשטח כדי שננצח בקרב על על העתיד שלנו ועל השבויים שלנו, התפקיד שלנו בבית עכשיו הוא לעשות הכל כדי שננצח בקרב על הנפש שלנו. אנחנו יכולים להתגייס למען עצמנו ויקירנו, זה לא יהיה קל, זה קשה מאוד אבל צעד צעד, דקה דקה ובסוף, יהיה בסדר, כי החיים חזקים מהכל". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏