טיטי איינאו, דיאן שוורץ וליאל אלי היו בין המשפעיניות שהאמינו לפייק ניוז ששיתף האקטיביסט שונא ישראל, שון קינג, כי החטופות ששוחררו משבי החמאס יהודית ונטלי רענן הן תומכות פלסטין ותומכות בו, כשהוא הפיץ תאוריות קונספירציה לגבי זהותן וסיבת שחרורן. בימים כאלה, שכל שיתוף שאינו אמת עלול להסב נזק רב, כוכבות הרשת טיטי איינאו, דיאן שוורץ וליאל אלי, שיתפו את הפוסט של הפרו-פלסטיני למאות אלפי העוקבים שלהן, ללא שום ביסוס לטענות הקשות, למרות הצהרות האם והבת שמעולם לא שמעו על שון קינג.  

כעת, אחרי שהבינו את גדול הנזק שגרמו בשיתוף פייק ניוז על המשוחררות האם ובתה, הן מתנצלות. טיטי איינאו התנצלה וכתבה: "חשוב לי לציין שלעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע בחטופות ששבו הביתה. הפוסט שלי לא היה מכוון אליהן אלא לאדם אחר ששונא ישראל", ושיתפה את ההסבר של יונה לייבזון לפייק ניוז, והוסיפה: "מעלה את הקטע בשביל להבהיר שהמשוחררות היקרות ובני המשפחה אינם קשורים לשון קינג מעולם. מאחלת להן רק בריאות".

"מישהו נכנס לחדר של הילד שלך ושורף אותו": טיטי איינאו במסר חריף ב"פוקס ניוז"

טיטי איינאו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טיטי איינאו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


דיאן שוורץ לעומתה לא התנצלה אבל התייחסה לדברים והבהירה: "לגבי התהיות שעלו, המשפחה הדגישה שהיא לא מכירה את שון קינג ואין להן שום קשר אליו. מאחלת להן שיצליחו לחזור לחיים שלהן אחרי החוויה המזעזעת שעברו". ליאל אלי לא התביישה להודות בטעותה ואמרה: "נפלתי באמת לפייק ניוז, כי מי מאמין שאדם עם חמישה מיליון עוקבים, יפיץ דברי שקר. אני ממש מתנצלת ואשתדל להיות הרבה יותר אחראית על דברים שאני מעלה".

דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)