אתמול דיווחנו לכם ב-TMI כי מאי איוב אחותה, של המגישה לוסי איוב, שיתפה תוכן פרו פלסטיני, ימים ספורים לפני הטבח הנוראי בשבעה באוקטובר. בעוד אחותה מפיצה תכנים פרו פלסטיניים, המגישה נותרה לבדה בביתה עם בתה הפעוטה ואילו בעלה עלה על מדים לצו 8 ונקרא למילואים.

מאי ולוסי איוב (צילום: רשתות חברתיות)
מאי ולוסי איוב (צילום: רשתות חברתיות)

כעת, תומר קאפון, אחד השחקנים הישראלים המצליחים בהוליווד יוצא להגנת איוב, וכותב בזעם: "מכניס רגל לביצה המקומית רגע. בחצי אוזן שמעתי על איזה סטורי שעלה והעלה לי את העצבים. אני לא מכיר אף אחת באופן אישי, ובכל יום אחר הסיפור הזה גם כנראה לא היה מעניין אותי. אבל זה לא זמן אחר, זה זמן קריטי ומתוח כפי שלא היה, וגם לדבר הזה אני לא יכול להישאר אדיש".

ואכן, קאפון לא נשאר אדיש כשהוא תוקף: "המעשה הזה הוא הדלקת גפרור, מסוכן, ואין לו מקום, בטח בזמן שבעלה נמצא בצו 8 והיא בבית עם תינוקת נחשפת לאיומים דוחים מפחדני מקלדת מגעילים שיש להוקיע מתוכנו, והם הגיעו בעקבות הסטורי הזה. למה? מה המטרה? למי זה עוזר?".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tomer Capone‎‏ (@‏‎tomercapone‎‏)‎‏

לסיום, פנה השחקן למשפיענים עלי כוח ברשתות עם מסר מובהק: "כל אלה שיש להם עוקבים והרבה תתעוררו. יש לכם אחריות. זה הזמן שלכם להוכיח לעוקבים שאתם הרבה יותר מפרצוף יפה או כשרון שהוא, יש לכם אחריות להיות אלה שמחברים, גם ככה קיבלנו את המלחמה הזאת, כשהעם שלנו מפולג ומשוסע בתוך עצמו. אל תוסיפו שמן למדורה. תתעלו לגודל השעה, תהיו שקולים וחומלים אחד כלפי השני, יש לנו רק מדינה אחת, ואין מקום לאצבעות מאשימות ולשפוט אף אחד בסיטואציה הקשה כ"כ שהיא המציאות שלנו. רק יחד, רק ככה ננצח. אח"כ יהיה מספיק זמן לחזור לריב שוב." 

תומר קאפון יוצא להגנת לוסי איוב (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
תומר קאפון יוצא להגנת לוסי איוב (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)