לאחר שעומר אדם חגג את יום הולדתו ה-30 עם חיילי צה"ל ששרו לו לכבוד יום הולדתו, כעת מגיע תורה של בת הזוג יעל שלביה שאמנם לא ציפתה שכך יראו החגיגות, אך ללא ספק עשתה כל שביכולתה כדי לשמח את אהובה ולהעלות לו חיוך על הפנים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Omer Adam‎‏ (@‏‎omeradam‎‏)‎‏

שלביה, שחשפה כי השניים היו אמורים לציין את הגיל העגול במקום האהוב עליהם, פריז, שינתה את התכניות בהתאם למצב במדינה וארגנה לאדם אירוע צנוע בדירתם, עם עוגה שהכינה במו ידיה ובלונים שפיזרה ברחבי הבית. הבוקר, פרסמה הדוגמנית ברכה מרגשת שחושפת מעט גם אור על אורח החיים של השניים שהשתנה ללא היכר כצפוי בהתאם לנסיבות:

"אהוב שלי זהו הגעת לגיל 30 היינו אמורים לחגוג עכשיו , אבל המציאות קצת אחרת. והאמת שהדבר הכי חשוב זה שאתה פה לצידי בריא ושלם. מה7- לאוקטובר החרדה והפחד תקפו אותי, לילות של בכי בלי שינה ואתה תמיד פה מחבק ומרגיע אותי עד שאני נרדמת וכל בוקר מעיר אותי ומזכיר לי שזה הזמן לתת מעצמי ולעשות כמה שיותר למען האחר.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yael Shelbia‎‏ (@‏‎yaelshelbia‎‏)‎‏

24/7 של נתינה מהבוקר עד הלילה. קם ישר לחמ״ל ומשם ממשיך לחיילים, לפצועים ולמשפחות שכולות. רואה ושומע דברים שלא כל אחד יכול להכיל ובאותה נשימה עסוק בלשמח את אותם אנשים, לשיר להם והעיקר להעלות להם חיוך על הפנים. 

חולמת כל שישי להדליק נרות ולהביא לך נשיקה במצח, לגדל איתך ביחד שני ילדים בלי פחד. מתפללת שרק תהיה בריא ומאושר, ותגשים כל חלום בעזרת ה׳, אני רוצה שתדע שאני תמיד שלך, מהיום שנפגשנו ועד הנצח. בעזרת ה׳ שנדע ימים טובים יותר מאושרים יותר. יום הולדת שמח עומר שלי אני אוהבת אותך".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yael Shelbia‎‏ (@‏‎yaelshelbia‎‏)‎‏