הדוגמנית קורל סימנוביץ' מתגוררת בשנים האחרונות בספרד יחד עם בעלה, שחקן נבחרת ברצלונה סרג'י רוברטו. הזוג היפה מגדל את שני ילדיהם קאיה ודילן ובימים כתיקונם, חיה הדוגמנית חיים נוחים כשהיא על הקו של ישראל – ספרד תוך כדי שהיא מתחזקת את קריירת הדוגמנות המצליחה שלה. 

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו (צילום: דיויד הלן)
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו (צילום: דיויד הלן)

אולם, המלחמה במדינה לא פסחה גם עליה ובעוד היא נמצאת רחוק מקו האש, גם הדוגמנית שיתפה את עוקביה במצב הלא הפשוט והחשש לחיות כיהודיה במדינה זרה בזמנים בהם רבים בעולם מתבטאים נגדנו. בסטורי שהעלתה ליותר מ-800 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כתבה:  "ואז הם שואלים אותי – את מפחדת להיות במדינה אחרת? התשובה היא כן. איך אפשר שלא כשאת רואה כל כך הרבה שנאה כלפי דת אחת. האנטישמיות תמיד נוכחת ומעולם לא נעלמה מהעולם".

קורל סימנוביץ' על האנטישמיות והחשש לחיות במדינה זרה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורל סימנוביץ' על האנטישמיות והחשש לחיות במדינה זרה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הכוכבת התייחסה באמירותיה לסטודנטית פולניה שהסעירה את הרשת ביומיים האחרונים כשצולמה בהפגנה פרו פלסטינאית כשהיא מחזיקה שלט עם ציור של פח ובתוכו מגן דוד, תחת הכיתוב: "משאירים את העולם נקי", ובכך התכוונה שצריך לנקות את כל העולם מיהודים.

"הבחורה הזאת בהפגנה. מחזיקה שלט שאומר שהיהודים הם זבל ושכל העולם צריך להיות נקי מיהודים", כתבה הדוגמנית על האמירות המחרידות שחייב לגנות בתוקף.  

קורל סימנוביץ'  (צילום: פיפל פוטוגרפי)
קורל סימנוביץ' (צילום: פיפל פוטוגרפי)