גני הילדים בעיר מגוריה של דניאל גרינברג ברחובות כבר נפתחו, אבל כוכבת הריאליטי בדימוס חוששת לשלוח את ילדיה ונשארת איתם בבית. הבוקר (שני) היא התעוררה עצבנית וחשפה על התקפי החרדה מהם היא סובלת. ״גם אתן מרגישות שמשהו מסריח? שביידן בא לעשות הצגה, ואנחנו אוכלים את החרא שהמדינה מאכילה אותנו? מה הקשר כל הסיוע הזה מכל כיוון לרוצחים האלה? למה לא קורה שום דבר משמעותי? איך הפכנו בשבועיים מהכי נתמכים ללא ברורים?״.

עוד גרינברג הוסיפה: ״אני לא מבינה מה הלו"ז, המצב הזה מוציא אותי מדעתי, וכל יום שעובר אנחנו נחלשים בעיקר מול עצמנו". גרינברג לא מחכה לימים שאחרי הלחימה והוסיפה ביקורת על הממשלה: ״למה עדיין אזרחים במדינה צריכים לאסוף תרומות לאזרחים וחיילים, מה נסגר? לאן הולך הכסף? קמתי עצבנית".

דניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)


אז הביעה את החשש הגדול של כולנו: "אני מאוד מקווה שבזמן הכניסה הקרקעית, יהיה מספיק כוח לחימה שיגן גם על התושבים בבתים. אם ערביי ישראל יקומו עלינו, מי ישלם את הדין? ראינו מה קרה ב-7.10 שגם שם משהו מסריח ברמות. אם הם ירצו לפגוע בנו זה יהיה גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת, מי שומר על המוסדות האלה?״, שאלה גרינברג.

״הגנים של מיאל ורון חזרו לעבוד ואין סיכוי שאשלח אותם למסגרות. מי ישמור על כל תושב במדינה מחדירת מחבלים?״, כתבה ושיתפה את החששות שלה: "סובלת כבר שבועיים מהתקפי חרדה מזעזעים שבאים בלילה וביום, האנרגיה והמצב רוח לא מצליחים להתרומם, אני מפחדת ולא יודעת למה לצפות, אני משתגעת".

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)