אתמול (שני), שיתף השחקן עופר שכטר את הסטוריז הנוראיים של השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי, שתמכה בטרור החמאס ומאז הרשת סוערת. עבד אלהאדי ששיחקה לצד שכטר ב"מתים לרגע" של הוט, היללה את מעשיהם של הארגון האיום ואף שיתפה תמונה של אישה מבוגרת נחטפת אל תוך עזה. מאז, כבר הספיקה השחקנית (שככל הנראה סיימה את הקריירה שלה בארץ), להיעצר ולהיחקר על ידי המשטרה, אולם כעת נראה שהמעשים שלה הפנו את הזרקור אל שאר השחקנים ערביי הארץ ששומרים על שתיקה מוחלטת מאז פרץ הלחימה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Romi Geyor‎‏ (@‏‎romigeyor‎‏)‎‏

המנחה וכוכבת הרשת רומי גיאור הפכה לאחת המסבירות הכי חזקות שלנו בשבועות האחרונים, כשהיא מציגה סרטוני הסברה מושקעים עם אנגלית רהוטה ומצוחצחת. לאחר התפוצצות מעשיה של עבד אלהאדי, שיתפה גיאור סטורי עם תהייה על שחקנית אחרת, לונא מנסור: "אני רק שאלה אני. איפה לונה מנסור? קצת שקטה לי מתחילת המלחמה. קצת עשתה כאן הישרדות, וקצת שיחקה בפאודה. השקט שלה מחריש אוזניים".

''השקט שלה מחריש אוזניים''. רומי גיאור נגד לונא מנסור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''השקט שלה מחריש אוזניים''. רומי גיאור נגד לונא מנסור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מנסור, ששיחקה כאמור בפאודה והשתתפה בהישרדות, מצטרפת לשורה של אמנים ערבים נוספים שזוכים לביקורת על שתיקתם הרועמת, ביניהם גם השחקנים אמיר חורי ופיראס נאסר. רק לאחרונה, עלתה לכותרות המנחה לוסי איוב לאחר שאחותה שיתפה תכנים פרו פלסטינאים ועל שתיקתה מאז תחילת הלחימה. 

איוב שברה לבסוף את שתיקתה כשהעלתה פוסט וכתבה: "הלב שלי שבור, החיים מתחלקים ללפני ואחרי השבעה באוקטובר. שבועיים מאז והדמעות חונקות את הגרון בכל לילה שאני משכיבה את נאיה לישון... כל ידיעה על נ"ט או חדירה בצפון מקפיאה לי את הדם עד שאני מקבלת הודעה מאיתי שהכל בסדר, אבל לא הכל בסדר, ישראל שלי מדממת. היא עוד תנצח ותחלים. בתוך כל זה מצער אותי כל כך לקבל מבול של הודעות נאצה ואיומים. מאות הודעות אלימות וגזעניות . הכאב עצום הכעס גדול. זה לא הזמן לשנאת חינם".

שברה בסוף את שתיקתה. לוסי איוב (צילום: שי פרנקו)
שברה בסוף את שתיקתה. לוסי איוב (צילום: שי פרנקו)