הרוחות בארץ סוערות על המשך הלחימה, כשישראל מנסה להתאושש ממתקפת הפתע הרצחנית, ונראה כי ישראלים רבים השאירו את המחלוקות ביניהם מאחור. לצד זאת, סערות גדולות פורצות כשאנשים מביעים תמיכה בארגוני טרור - והיום (שלישי) הוציאה חברת "HOT" תגובה חריפה לשחקנית שלה שהביעה תמיכה בטרור.

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שיחקה בסדרה "מתים לרגע" בהפקת הוט, ופרסמה כידוע סטורי'ז שתומכים בארגון הטרור חמאס. בין הפוסטים שהעלתה, הביעה שמחה לנוכח הטבח של חמאס ביישובי העוטף ב-7 באוקטובר, ובין היתר העלתה תמונה של הפריצה לגדר הגבול בין עזה לישראל וכתבה "Lets Go Berlin Style", כפרפרזה לנפילתה של חומת ברלין.

הסטורי שהעלה עפר שכטר נגד מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי שהעלה עפר שכטר נגד מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו. החברה הסירה את התוכן בהשתתפות השחקנית משירות ה-VOD", מסרו בחברה. בנוסף, סוכנות השחקנים "כפרי פרי" שייצגה את השחקנית, הודיעה הבוקר (שלישי) שהיא מסיימת את ההתקשרות עמה לאלתר לאחר מספר שנים של עבודה משותפת. 

אלהאדי נעצרה בלילה לאחר פרסום הדברים על ידי שוטרי מחוז צפון והובאה לתחנת המשטרה, שם נחקרה. היום הוחלט להאריך את מעצרה בשלושה ימים. 

מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: באדיבות משטרת ישראל)
מאיסה עבד אלהאדי (צילום: באדיבות משטרת ישראל)