פליטת הריאליטי "אהבה חדשה", דנה בן ארי קיללה אתמול את החטופה ששוחרה יוכבד ליפשיץ, לאחר שהעניקה ראיון לתקשורת וסיפרה שמחבלי החמאס התייחסו אליה בכבוד. בן ארי כתבה: "כל ההסברה וכל מה שעישנו לא שווה, שבאה זבל כזאת ומשבחת חבורה של חיות אדם של שטנים". אלא שסתיו קצין כוכבת "האח הגדול", שניצחה על כל המריבות של העונה האחרונה, חוזרת שוב להתקפה חזיתית - הפעם נגד בדנה בן ארי.

"לכל ההזויות ברשת שפותחות את הפה שלהן על השבויה שיצאה לפני דקה מהתופת בעזה, הבחורה מבולבלת, היא מבוגרת, היא בת 85. בעלה פאקינג עדיין נמצא שם יש דבר כזה שהשבוי מתחיל לפתח סוג של רחמים (כשהיא מתכוונת לתסמונת שטוקהולם) על החוטף מהפחד כי הם כל כך מפחדים. לא צריך לשפוט אותה. אותן פליטות ריאליטי שרוצות להישאר רלוונטיות כרגע, ולנצל את מצב המלחמה", כתבה קצין.

סתיו קצין תומכת בצה''ל (צילום: מתוך אינסטגרם)
סתיו קצין תומכת בצה''ל (צילום: מתוך אינסטגרם)


עוד הוסיפה: "אתם צריכים להאשים את האנשים שנתנו לה להתראיין בתקשורת, ולא את המבוגרת בת ה-85 שהייתה בשבי בעזה והחטיפו לה מכות, היא מבולבלת ואמרה את הדברים מהפחד שלה. לפעמים עדיף לסתום מאשר להגיד דברים רק בשביל להישאר רלוונטית, אתם לא. לא צריך לקרוא לה זבל, או לקרוא לה לחזור לשבי, מי שאשם הם אלה שנתנו לה להתראיין, היא לא אשמה היא בת 85 היא לא קשורה לתקשורת ולא מבינה מה רוצים ממנה".

דנה בן ארי (צילום: פרטי)
דנה בן ארי (צילום: פרטי)