עד לפני פחות מחודש, אם היינו מבקשים לתאר את הגבר הישראלי הנחשק, ככל הנראה שהתשובות היו מתחלקות בין הייטקיסטים עם תן ביס ודלקן לבין רופאים ועורכי דין. אלא שמאז פרוץ המלחמה כל בנות ישראל מתאבססות (ובצדק מוחלט יש לומר), על חיילי ישראל, אלה שעזבו הכל ועלו על מדי צה"ל ומאז מטריפים את הרשת עם מדים ירוקים וסקס אפיל שנשפך בכמויות.

לאחר שטרנד השפמים כבש את כל המילואימנקים שנמצאים בחזית, החלו לצוץ יותר ויותר תמונות של גברים ישראלים, טובי בנינו, רווקים שמחפשים זוגיות, כשעל הדרך החלו גם מספר כוכבי רשת בפעילות שידוך בין החיילים הנאים לבין רווקות שמחפשות את האחד שלהן. בתוך כל אלו, בלט אחד שהטריף את כולן (וגם את כולם) וכעת יש לנו אפילו חדשות משמחות מהגזרה שלו. 

ג'וני עמרם, בחור בן 30 שנולד במקור בשיקגו, התפרסם השבוע כשתמונות רבות שלו החלו להתפשט ברשת, כשברובם הוא מדוגם עם מכנס של מדי צה"ל אבל על החולצה הוא בדרך כלל מעדיף לוותר. TMI ממש לא שופטים את עמרם, שנראה כמו הגרסה האנושית של הרקולס ובשיטוט קצר באינטרנט אף גילינו שהבחור הנחשק ניסה את מזלו בריאליטי הספורט של קשת 12 "נינג'ה ישראל", אולם נפל ממש בתחילת המסלול.

ולמה האייטם הזה אתם שואלים? ובכן, המילואימניק הכי מבוקש בצה"ל החליט אתמול לפתוח עמוד אינסטגרם ומאז צבר כבר מעל ל-10,000 עוקבים מוצדקים מאוד. TMI עפים על ג'וני ועדיין מופתעים מכך שרק במדינת ישראל, יכולים להיוולד כוכבים חדשים גם בזמני מלחמה. 

ג'וני עמרם  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'וני עמרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)