רגע אחרי שחשף את השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי שתמכה בסטורי'ז באינסטגרם בטבח של חמאס, בעקבותם נעצרה בחשד להסתה לטרור, עפר שכטר יוצא בצעד הבא. במטרה לשפר את ההסברה העולמית, שם נראה כי אנחנו נכשלים בימים אלה, שכטר יוצא בקמפיין להעלאת המודעות למצב בארץ ופונה לכל אזרחי ישראל שמתראיינים לתקשורת הזרה ומבקש מהם ללבוש חולצה ובה הדפס של כיתוב שיחה קשה שנערכה בין אם לבתה המפוחדת רגע אחרי שאביה נרצח.

בפוסט ששיתף כתב באנגלית: "ב-7 באוקטובר, בשעה 8:24 בבוקר, הגיעה הודעה בטלפון של רעות קרפ, אמא מקיבוץ רעים, שטלטלה את עולמה. זו הייתה הודעה שנשלחה מהטלפון של בעלה לשעבר, דביר קרפ, עם המילים מרחיבות הלב האלה: 'אמא, זאת דריה. אבא נרצח. הצילו!". ילדיה של רעות, דריה בת ה-10 ולביא בן ה-8 וחצי, היו עדים לרצח האכזרי של אביהם ובת זוגו בדם קר, בזמן שניסו באומץ להגן על ילדיהם מפני המחבלים מפני החמאס".


"במשך שלוש שעות מייסרות, רעות נשארה על הקו עם ילדיה, כשהיא סיפקה תמיכה רגשית, ניסתה להרגיע את פחדיהם, ונשמה איתם. 'דריה לחשה לי שהיא יכולה לשמוע עוד מחבלים בבית, שהיא מפחדת לזוז', מספרת האם, "והרגעתי אותה, נשמתי איתה, והדרכתי אותה לשתוק בזמן שהיא נשארה על ידי הגופות חסרות החיים, המומה מהזירה המבעיתה ומהסיטואציה", כתב וסיפר על הסוף הטוב: "לשמחתי המחבלים לא פגעו בילדים. הסיפור המחריד הזה הוא רק אחד מיני רבים. ישראל והעם היהודי סובלים ימים מלאי טרור וכאב. אסור לעולם להעלים עין מסיפורי הזוועה האלה או מפשעי המלחמה שביצע ארגון חמאס הרצחני. חייבים לוודא שכל בית ברחבי העולם ידע מה עובר על ילדי ישראל והוריהם".

כמו כן, פנה שכטר לכל מי שמתראיין לתקשורת הזרה וכתב: "אנחנו יוצאים בקמפיין להעלאת המודעות לאירועים האחרונים בישראל, ואנחנו זקוקים לעזרתכם. עיצוב החולצה המצורפת מייצג את ההתכתבות בין דריה לאמה, ואת השיחה האחרונה עם אב ילדיה, בתרגום לאנגלית.
אנו מבקשים מכל מי שיכול ללבוש את החולצה הזו במהלך ראיונות, מחאות, או בעת יצירת סרטונים כדי שכל העולם ידע".

הסטורי שהעלה עפר שכטר נגד מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי שהעלה עפר שכטר נגד מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)