השבועות האחרונים הפכו את המציאות בישראל לכמעט מופרכת. השגרה היומית מתנהלת בין לחימה בדרום לבין אזעקות בלתי פוסקות בכל רחבי הארץ כשכולם כבר נחשפו לזוועות שהתחוללו כאן. בתוך כל זה, רוב הסלבס בביצה המקומית נרתמו להסברה שלנו בעולם וצבעו את עמודי האינסטגרם שלהם בתכנים הקשורים למצב. 

בנוסף לכל אלה, מתוקף היותם אנשים בפרופיל גבוה עם מאות אלפי עוקבים, אנו זוכים דרך הפלטפורמות שלהם לתזכורת העגומה על כך שלא רק המבוגרים במדינה מושפעים מהמצב, אלא גם הילדים הקטנים שנחשפים לכל המציאות הנוראית הזו. 

קורין גדעון בהשקת משקפי השמש SUNGLASS HUT (צילום: שוקה)
קורין גדעון בהשקת משקפי השמש SUNGLASS HUT (צילום: שוקה)

קורין גדעון למשל, שיתפה היום (רביעי) את מאות אלפי עוקביה בסרטון שצילמה עם ביתה הקטנה אלונה, בו היא אומרת לאימה שהיא לא מפחדת מאזעקות: " אמא את יודעת שאני לא מפחדת מאזעקות?" אומרת אלונה הקטנה, תוך כדי שהיא רוכבת על קורקינט ואילו גדעון עונה לה: "אהבה שלי, זה בסדר גם לפחד, אבל מתגברים נכון? אהובה שלי. אלופה", כשהיא כותבת על הסרטון: "שיחה שהלוואי שלא היתה מתקיימת בחיים".

''שיחה שהלוואי ולא היתה מתקיימת בחיים'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''שיחה שהלוואי ולא היתה מתקיימת בחיים'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם עינב בובליל שיתפה רבות על הפחד של ילדיה בימים הראשונים ללחימה, כשהכוכבת כאמור מתגוררת עם משפחתה באשקלון (ומאז כבר הספיקה לעזוב את העיר לתקופת הלחימה), אחת הערים שסופגות הכי הרבה רקטות בלחימה הזו. תזכורת עגומה למציאות בה חיים מאות אלפי ילדים כרגע במדינה שלנו.