הזמרת מאיה בוסקילה הופיעה אתמול (רביעי) מול יישובי העוטף המפונים, ולמרות שבימים אלו, כל הופעת תמיכה של אמנים הופכת לאמוציונלית ומרגשת, בוסקילה לא ציפתה למקרה הבא שקרה לה. אמא שכולה ביקשה מהזמרת להקדיש שיר לבנה הגיבור, בן בנימין שמעוני ז"ל, שנרצח במסיבה ברעים בעודו ניסה להציל את המבלים. 
ה
אמא הציגה לזמרת את תמונת בנה הנרצח, אלא שהתמונה הותירה את בוסקילה המומה, לאחר שכבר נתקלה בתמונה הזאת במהלך השבוע מעוקבים ששלחו לזמרת וטענו שיש דמיון בין הנרצח לבן זוגה, שאולי שלוים.

מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה)
מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה)

"קרה לי מקרה אתמול שפשוט לא מניח לי, קיבלתי מלא תמונות של הגיבור הזה שהציל מלא אנשים מהמסיבה ובסוף לצערי נרצח, בטענה שהוא דומה לשאול בן זוגי מאוד ואני מהפחד ישר עניתי לכולם "להבדיל אלפי הבדלות", שיתפה הזמרת והמשיכה: "אתמול הופעתי למפונים ובסוף ההופעה כולם רקדו והתפרקו. ניגשה אליי אמא בוכה וכאובה ושאלה אותי - "את יכולה להקדיש שיר לבני שנרצח?", מיד התחלתי לרעוד, אך אספתי את עצמי ושרתי לה את "גיבור של אמא" כששתינו בוכות על הבמה."  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Buskila‎‏ (@‏‎maya_buskila‎‏)‎‏

לבסוף, במקריות מצמררת מאוד, מספרת בוסקילה באיזה חייל מדובר: "בסוף השיר היא שאלה אותי - "את רוצה לראות תמונה שלו?", כמובן שאמרתי ברור, ואז היא הוציאה את התמונה הזאת. מכל הנרצחים, דווקא התמונה שנתקלתי בה הכי הרבה. כנראה קארמה. לא יודעת. הייתי המומה ורועדת. אז אני רוצה לחזק את משפחתו ולומר לכולם שיזכרו - הוא היה גיבור, חזר שלוש פעמים לזירה הנוראית בנובה כדי להציל כמה שיותר. יהיה זכרו ברוך". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Buskila‎‏ (@‏‎maya_buskila‎‏)‎‏