לא בכל יום יוצא לנו לשמוע את עמדתם הפוליטית של ידוענים, בטח לא של ארז טל. אבל נראה כי מאז הטבח הארור בשבעה באוקטובר אף אחד לא נותר אדיש בביקורת נוקבת על המחדל הנוראי של הממשלה. בתוכניתו החדשה עם אברי גלעד, שהיה בעברו תומך של נתניהו וחזר בו אחרי השנה הקשה של ההפיכה המשפטית שהובילה אותנו לאסון , גם ארז טל מצטרף בדברים חריפים. 

בתוכניתו עם אברי גלעד סיפר ארז טל אמש (רביעי) מי הגיבור שלו וכינה את הממשלה "חבורת אפסים". וכך אמר: "אתה יודע מי הגיבור שלי? אתה, ואני ואתם הצופים, וכל עם ישראל שמצליח להתנהל תחת חבורת אפסים שמנהלת אותנו, אנחנו גיבורים ואנחנו ננצח".

זאת לא הפעם הראשונה שטל משתף בתחושות הקשות שלו נגד הממשלה, לפני חצי שנה תקף המגיש את החלטת הממשלה ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי האיבה וקרא להם לא להגיע לבתי העלמין. "אדוני ראש הממשלה, זעקתך הערב לאחדות ביום הזיכרון נוגעת ללב, אבל... למה זה דחוף לכפות על הורים שכולים בטקס יום הזיכרון להאזין לגולדקנופף שלא הוא ולא איש בסביבתו היו בצבא? מה הוא יגיד להם? אלא אם כן הוא מתכנן לחזור באוזניהם על המשפט הגאוני ההוא שאמר לפני חצי שנה "יותר קשה ללמוד תורה מאשר להיות לוחם בחזית", כתב טל.

ארז טל (צילום: צ'ינו)
ארז טל (צילום: צ'ינו)