אייל ברקוביץ' הגיע בדקות אלה למחאה שנערכה בתל אביב למען השבת החטופים והוא נראה שבור ורותח מזעם על החלטות הממשלה, בדיוק כמו רוב אזרחי ישראל בימים אלה. ברקוביץ' קרא לממשלה לעצור את הכניסה הקרקעית המתוכננת, שצפויה להביא עוד חיילים מתים ושבויים ודבר ראשון להחזיר את החטופים הביתה בהחלפת שבויים.  

"אסור להיכנס לעזה, יש לנו 250 חטופים, צריך קודם כל להחזיר אותם, אני באתי מפה ישר מהמיטה. את יודעת למה? 11:00 בבוקר, כי לא ישנתי כל הלילה, שמר נתניהו יחשוב שהילד שלו שם, שהילד שלו שם. שכל לילה יחשוב על זה שהוא הולך לישון. צריך קודם כל להחזיר את החטופים האלה, צריך לסגור את המשק, לסגור הכל. להחזיר את הילדים החטופים להורים שלהם, אי אפשר להמשיך לחיות פה ככה,  אחרת אין פה מדינה", זעק ברקוביץ'.

אייל ברקוביץ' נגד כניסה קרקעית: "שנתניהו יחשוב שהילד שלו שם" (צילום מסך קשת 12)

"ללכת לכבוש את עזה זה עוד 500 חיילים מתים ו200 חטופים, וגם החטופים ימותו. אי אפשר גם לכבוש את עזה וגם להביא את החטופים זה לא הולך. יש פה הורים לילדים, יש פה ילדים שההורים שלהם שם. מדינת ישראל קודם כל לפני הכל צריכה להחזיר את הילדים האלה הביתה. אם זה היה ילד של אחד הפוליטיקאים נראה מה היה אומר. ואני לא אשתוק, שתקנו 20 יום קברנו את כולם 1400 נרצחים עכשיו צריך לצעוק כל המדינה להחזיר אותם הביתה".

"אי אפשר להמשיך לחיות בלי החטופים האלה. שכל אבא ואמא וכל פוליטיקאי לפני שהולך לישון אם היה לו ילד שם זה מה שהוא היה חושב. עזה? יהיה עוד הרוגים יהיה עוד חטופים, את מי אנחנו הולכים לכבוש? את המנוולים האלה? לא צריך אפילו אצבע של חייל שתישאר שם יותר, רק לכתוש אותם מהאוויר ולהחזיר את החטופים במו"מ. שנתניהו יגיד 6000 לא מעניין אותי כמה תמורת החטופים האלה, לא מעניין אותי המספר. את כל החטופים תמורת המחבלים שפה ואז תעשה מה שאתה רוצה". 

בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)
בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)