מגישי חדשות 12 דני קושמרו, תמיר סטיינמן וברהנו טגניה זכו להיות גיבורי תרבות בימים קשים אלה של לחימה, אבל איך שכחנו את הגיבור הראשי, זה שהיה הראשון לדווח על הנורא מכל בשבת בבוקר, זה שאנו מחכים כל שנייה ביום לשמוע את העדכונים שלו בענייני הביטחון והצבא מהצפון ועד לדרום. ניר דבורי, הכתב הצבאי לענייני ביטחון של חדשות 12, לא זכה למספיק הוקרה על עבודתו המקצועית והמרשימה והכי מגיע לו.

כעת עושה זאת בשביל כולנו כתבת הצרכנות מעיין פרתי, שכותבת על דבורי את הדברים הבאים: "אני רוצה לספר לכם משהו על האיש הזה שמופיע על המסך של כולנו כבר שבועות. האיש הזה שלא ישן בלילה עם טלפון על מצב שקט אף פעם, כי תמיד יכול לקרות משהו, האיש הזה שעוזב את הילדים והאישה האהובה שלו לתקופה ארוכה כדי שתקבלו את המידע האמין ביותר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניר דבורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ניר דבורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)


"האיש הזה הוא החבר הכי טוב שלי במערכת שבה אנחנו עובדים. הוא זה שנותן את העצה הכי טובה, שתמיד זמין, שתמיד רוצה לעזור ושומר ומגן. והדלת שלו תמיד פתוחה. האיש הזה ששמע על מצב רפואי קשוח שפקד אותי בעבר והכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו כדי שהמשכורת שלי לא תפגע (עכשיו הכל בסדר) האיש הזה הוא לב. וכמה טוב שיש לנו אותו. לכולנו. רק תשמור על עצמך טוב טוב כי כולנו צריכים אותך".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maayan Parti‎‏ (@‏‎maayan.parti‎‏)‎‏