כוכבי הוליווד לקחו צד די מובהק במלחמה שמתרחשת בארץ, כשרובם מגנים את ישראל וקוראים לשחרור פלסטין. רובם הגדול ניזון מתכנים שנפוצים ברשתות החברתיות ובעיקר מהמון פייק ניוז שמוצף לאחרונה, חלקו אפילו בחסות של סלבס גדולים מאוד.

רק אתמול (שבת), פרסם מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, פוסט שמשווה את צה"ל לנאצים. הפוסט קיבל מאות אלפי דיווחים וירד מהאוויר, אולם הנזק כבר נעשה. אולם, בתוך כל השנאה וההסתה נגד הישראלים, ישנם כוכבים שלא מפחדים להביע דעה אחרת, ונותנים תמיכה מלאה למדינת ישראל. אחד מהם, הוא השחקן האמריקאי יהודי, מייקל רפפורט.

הכוכב הבינלאומי מייקל רפפורט  (צילום:  getty images/Charley Gallay)
הכוכב הבינלאומי מייקל רפפורט (צילום: getty images/Charley Gallay)

מאז הטבח ב-7 באוקטובר, מנהל השחקן מערך הסברה לטובת ישראל ונגד החמאס, עד כדי כך שדיווחים פרו פלסטינאים רבים גרמו לאינסטגרם להכריז על חשבונו כ- "חשבון זה מפרסם באופן קבוע מידע שקרי שנבדק על ידי בודקי עובדות ופועל נגד הקהילה שלנו". כעת, יוצא הכוכב הבינלאומי בצעד מפתיע ומעורר הערצה. 

הפוסט המחריד של מוחמד חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט המחריד של מוחמד חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רפפורט הודיע לעוקביו שעל כל תגובה שכוללת דגל פלסטין, הוא יתרום לצה"ל דולר אחד. השחקן אף הגדיל ראש והחל לפנות ישירות לכל מי שהגיב תגובות פרו פלסטינאיות, עם הציטוט הבא - "תודה לך___ על התגובה שלך. עבור כל דגל אני אתרום דולר בשמך לצבא הישראלי. מזל טוב".

מדובר ביוזמה מעוררת הערצה ולא מובנת מאליה בימים אלו. בכך, מצטרף השחקן לכוכב בינלאומי אחר, השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק שהחליט לעזוב את חיי הנוחות שלה והגיע בסוף השבוע לארץ כדי לחשוף בפני עוקביו את המצב הביטחוני הקשה בו שרועה המדינה. 

הפך לשגריר שלנו בעולם. נתניאל בוזוליק (צילום: Matt Winkelmeyer Getty Images)
הפך לשגריר שלנו בעולם. נתניאל בוזוליק (צילום: Matt Winkelmeyer Getty Images)