כמו כל הורה במדינת ישראל, גם שירי מימון נקלעה לחרדה מהמצב ורצון לשמור על שלושת ילדיה מהזוועות שהתרחשו במדינה בשבועות האחרונים. אולם, בעולם של היום עם המדיות החברתיות, מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית וסיפורי הזוועות והאירועים הקשים שהתרחשו בעוטף עזה, נמצאים בכל מקום, בכל הרשתות, ובמסגרות, כשהם פוגשים ילדים אחרים שכן נחשפו לסיפורים הקשים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shiri Maimon‎‏ (@‏‎shirimaimon1‎‏)‎‏

כעת משתפת הזמרת שיחה שערכה עם בנה וכותבת: "כלום לא הכין אותי לזה. 23 ימים הצלחתי למדר את הילדים שלי מכל הזוועות. הם יודעים - אזעקה, טילים, יש אנשים רעים", כתבה מימון והמשיכה לשאלה ששאל אותה בנה והותיר אותה ללא מילים: "כלום לא הכין אותי לזה שהילד הקטן שלי מיד אחרי מקלחת שואל אותי מה הייתי עושה אם היו מחבלים, פה פה ופה וממש הצביע על מקומות בחדר. שאלתי למה שיהיו? אז הוא אמר - כי שמעתי שהם נכנסו והרגו אנשים. אם היו רואים אותי ישן פה במיטה, מה היו עושים לי? זהו הלב שלי נשבר סופית. לעולם לא נהיה ההורים שרצינו להיות, ולעולם לא נחזור להיות האנשים שהיינו".

שירי מימון על השיחה הקשה עם בנה הקטן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שירי מימון על השיחה הקשה עם בנה הקטן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מימון פתחה את ליבה וסיפרה חרדה כללית שעוברת כעת על כל הורי המדינה והיא לא היחידה. רק ביום שבת העלתה הקומיקאית תום יער פוסט חשוף על תחושותיה כאמא במצב הזה וכתבה:

"מאז השביעי באוקטובר אני לא יכולה להסתכל על הילד שלי בלי לחשוב על הילדים האחרים. זה יישמע מוגזם אבל טיפונת אני כמעט מצטערת שיצא לי להיות אימא בתקופה הזאת. אולי הבורות שלי לפני שהייתי אימא היא ברכה בהקשר המלחמה. אם לא היה לי הילד , אז מיד אחרי השביעי באוקטובר הייתי הולכת לקטוף אבוקדו או לשמח חיילים או משהו כזה של המלחמה, והייתי מרגישה רע מאוד בוודאי, אבל לא הייתי מרגישה מה שאני מרגישה עכשיו".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tom Yaar‎‏ (@‏‎tomyaar‎‏)‎‏