לילה מפחיד עבר על מירן ומאור בוזגלו, כשגילו כי ביתם עולה באש. אבל עד שגילו כי מדובר בשריפה, הם עברו רגעים של פחד וחרדה מחשש לחדירת מחבלים לבית. זה קרה אמש (שני) בשעות הקטנות של הלילה. מטבח ביתם של כוכבי "הבוזגלוס" התלקח באש בעקבות קצר חשמלי. למזלה של מירן היא התעוררה מהרעש כי חשבה שיש מחבלים בבית. צוות מד"א ומכבי אש הוקפצו למקום ולכולם שלום.

"זה קרה מקצר חשמלי, באיזו מהירות האש מתלקחת וכמות העשן שהיה בבית זה לא נורמלי. לא הצלחנו לנשום. איזה מזל שקמנו בזמן, נס גלוי. כל הבית פיח, כל הקירות, וילונות, שירותים, ריהוט, כלים, מגבות, בגדים - הכל", שיתפה מירן וסיפרה איך הכל התחיל.

זה יכל להיגמר באסון | ביתם של מירן ומאור בוזגלו נשרף: "לא הצלחנו לנשום" (אינסטגרם) (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"כולם רדומים וגם אני ואז שמעתי רעש של פיצוץ קטן, בימים כאלה ישר חשבתי ירייה. אנחנו ישנים למטה קמתי מהמיטה עמדתי ליד הדלת ואני צועקת 'מי זה?'. רואה אש משתקפת מהחלון וריח של שריפה ואף אחד לא עונה לי. אני אומרת למאור למה הם לא עונים לי. פתאום קפץ החשמל הכל חשוך ורעש של פיצוצים", כתבה מירן בעמוד האינסטגרם שלה.

מירן המשיכה וסיפרה: "לקחתי מהר את הטלפון הפעלתי פנס ורצתי למעלה כשאני צועקת: 'מי פה?', ואתם מבינים מה אני חושבת שקורה למעלה, כן? אחי שמע אותי צועקת, רץ אחריי, אני עולה למעלה ורואה עשן סמיך ואש בכל המטבח, התחלתי לצעוק: 'מהר, קומו. יש שריפה בבית. תוך כדי פתחתי את הדלת שנוכל לצאת מהר וחייגתי לכיבוי אש, הוצאנו את הילדים החוצה, מסכנים שלי, נבהלו ממש. קרה לנו נס, אם לא הייתי מתעוררת, לא יודעת מה היה קורה".

מירן בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מירן בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)