כתבת הכנסת מטעם "חדשות 12", דפנה ליאל, ירדה אתמול (שני) להגיש את המהדורה לצדם של דני קושמרו ותמיר סטיינמן מעמדת השידור המפורסמת שלהם בשטח בדרום.  היא יצאה משם עם לא מעט רשמים שבחרה לחלוק ברשתות. 

"אתמול היה לי רגע של נחת, כששידרתי מהעמדה בדרום וראיתי את האהבה והפרגון שהשניים האלה מקבלים. עמדת השידור שלהם הפכה למוקד עלייה לרגל של חיילים, אזרחים, מבוגרים ובני נוער שמגיעים עם ידיים עמוסות בכל טוב, להגיד תודה או להעלות סרטון לטיקטוק", חשפה הכתבת.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דפנה ליאל (צילום: מרק ישראל סלם)
דפנה ליאל (צילום: מרק ישראל סלם)

ליאל המשיכה במחמאות לקושמרו שהפך בשבועות האחרונים לגיבור הלאומי של מדינה שלמה: "דני כבר קורא את השמיים כמו ספר פתוח, יודע לאבחן כל הבזק אור בשמיים (המטח הזה מיועד למרכז, השני יצא מצפון הרצועה), מזהה כל רכב מחומש שנכנס פנימה. שום דבר לא עובר על ידו, הכל נכנס ישר ללב".

דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)

על סטיינמן אמרה: "תמיר עדיין מוצף פניות של תושבים, מכיל ושומע, ומשקיע מחשבה בכל אחד ואחת, כדי שהבעיות יפתרו במהרה. בשבילי, הם תמיד יהיו הפנים והנשמה של המלחמה הזו. לעולם לא אשכח את הרגע שבו תמיר הודיע שיישובי העוטף נכבשו, כשבכלל לא ידענו שתרחיש כזה אפשרי. את הראיונות הרגישים של דני עם האזרחים הנצורים, כשעוד קיווינו שהם סתם מגזימים ובעוד רגע הכל יסתיים בשלום, תודה על הכל, אוהבת אתכם".

רק אתמול (שני) פורסם הרגע הוויראלי מאוד של קושמרו בו הוא מאחל למנהיג החמאס, יחיא סינוואר "מזל טוב" לכבוד יום הולדתו. 

תמיר סטיינמן (צילום: צילום מסך קשת 12)
תמיר סטיינמן (צילום: צילום מסך קשת 12)