בזמן שהאקס והחתן ששודך לה בריאליטי, בן אביבי, הקים כיתת כוננות בתל אביב, כוכבת העונה החמישית של ״חתונה ממבט ראשון״ מעיין דורי, נפרדת מבן זוגה. מעיין דורי חשפה בחודש שעבר שהיא מצאה אהבה חדשה, ונמצאת כבר מספר חודשים בזוגיות יציבה, אך סירבה לחשוף מי בר המזל. 

כעת, היא משתפת תמונה זוגית שלהם יחד ונפרדת מבן זוגה שנקרא למילואים בצו 8. ״מעולם לא פחדתי כמו שאני מפחדת מאז אותה שבת ארורה. אני בדרך כלל מאמינה בטוב שיש לעולם להציע ובכוח שלנו לקחת אחריות על הסיפור שלנו. והנה בפעם הראשונה בחיי, אני באמת לא מצליחה. הצללים הופכים לגדולים ומאיימים וכשאני נופלת למחשבה אחת היא מולידה צרור של פחדים עמוקים ועצב גדול במקומות שלא הכרתי".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מעיין דורי ובן הזוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין דורי ובן הזוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


עוד כתבה והוסיפה: ״אהוב שלי גם הוא בצו 8, והוא רחוק ועסוק רק במטרה אחת וזה לנצח את המלחמה הזו. הוא מלמד אותי איך לא מפחדים מהפחד. הוא מבקש ממני להיות חזקה לדמיין טוב בשבילי ובשבילו ובשביל כוחנו. אל מול חוסר הודאות המערערת שהמציאות הנוראית הזו חשפה בפנינו, לא נותר הרבה חוץ מלהיות חזקים, לחשוב מחשבות טובות ולשמור על הלב״, וסיימה עם התפילה הבאה: ״שמור על עצמך יפה שלי, אור שלי, אני מבטיחה להיות חזקה, מחכה לחיבוק הבא״. 

מעיין דורי (צילום: אביב חופי)
מעיין דורי (צילום: אביב חופי)