המעצבת דורית בר אור המשווקת את פרטי האופנה שלה באתרי רשתות קמעונאיות גדולות ברחבי העולם, עברה חרם בעקבות תלונות פרו פלסטיניות ומוצריה ירדו מהאתרים, לאחר ששיתפה סרטון נגד חמאס והעבירה מסר כי המערב הוא הבא בתור. אלא שכעת בר אור מתנצלת אם פגעה ומבהירה מה היו כוונותיה: "בשבעה באוקטובר חמאס תקף במפתיע את ישראל מהים, היבשה והאוויר. טרוריסטים רצחו ואנסו כ-1400 אנשים חפים מפשע, גברים, נשים, זקנים, ניצולי שואה, נשים בהריון, ילדים ו40 תינוקות. ועוד 240 אנשים נלקחו באכזריות לעזה, ונלקחו בשבי".

במהלך שלושת השבועות האחרונים אני עומדת לצד המדינה שלי בלעזור למצוא נעדרים מהמסיבה שהותקפו באכזריות כשהם רקדו וחגגו את החיים, מנסה לגייס תרומות לאנשים שהבית שלהם נשרף או לילדים שהוריהם נרצחו בצורה הכי ברברית. ובעיקר לעלות מודעות בעולם לפשעים האלה".

דודו בר אור (צילום: לנס הפקות)
דודו בר אור (צילום: לנס הפקות)

עוד הוסיפה: "כשאני מביעה דאגה עמוקה לאנטישמיות שגואה ברחבי העולם, לצד וידאו ששיתפתי, שישראל זאת רק המטרה הראשונה של הטרור של חמאס, ושמדינות נוספות יכולות להיות הבאות בתור", ואז הבהירה את הסרטון ששיתפה: "לא שמתי לב שלוידאו היה ברקע פס קול של התפילה המוסלמית אד'אן, לא התכוונתי להעליב אף אחד. אני מגנה בתקיפות טרור, ואמשיך כך אני תומכת במדינה שלי ואמשיך להתפלל לביטחון והשבת 240 החטופים". 

דורית בר אור (צילום: אביב חופי)
דורית בר אור (צילום: אביב חופי)