זוכה "האח הגדול" אביחי אוחנה, שמחק את כל חשבון האינסטגרם שלו מכל הזכרונות שצבר מ"האח הגדול" ועם מעיין אשכנזי ופתח דף חדש בחייו, שיתף לפני שבוע תמונה אחת בלבד. בתמונה נראו פניה היפות של עמית סוסנה אחותה של זוגתו שירה סוסנה, שנחטפה לעזה בשבעה באוקטובר. 

כעת הוא משתף את ההתכתבות האחרונה שערכה עמית סוסנה בבוקר השבעה באוקטובר, ואת רגעי האימה שחוותה לפני שנחטפה מכפר עזה בידי ארגון הטרור חמאס. "יש יריות גם, אני חושבת שהם מנסים לפרוץ את הגדר", אמרה עמית בתחילת המערכה. בהתכתבות שחשף אוחנה, בין עמית ומשפחתה, אלו היו המילים האחרונות שלה: "מחבלים חדרו לישראל ממלא מקומות, וטובחים באנשים, היו לי פה מלא מחבלים מחוץ לחלון, יש מחבלים חופשי, חטפו אנשים וקיבלנו הודעה שיש מחבלים בקיבוץ, זה כל כך מפחיד זה לא מרגיש אמיתי בכלל".

אימה שאלה" "איפה הצבא?". עמית סיימה בעשר ושבע דקות עם הדברים הבאים: "הסוללה שלי עומדת להיגמר". לצד ההודעה האחרונה, כתב אוחנה: "אחותנו הקטנה עמית סוסנה מכפר עזה, נחטפה בבוקר השבת הארורה מביתה. המחבלים שפשטו על הקיבוץ הגיעו גם אליה, ולמרות שניסתה להתחבא בבית, הם מצאו וחטפו אותה לעזה. עוד מעט עמית כבר חודש בשבי".

אביחי אוחנה (צילום: רפי דלויה)
אביחי אוחנה (צילום: רפי דלויה)