בזמן שאביה השחקן ג'ון וויט משגר תמיכה בלתי מסויגת בישראל, אנג'לינה ג'ולי יצאה אתמול במתקפה חסרת תקדים נגד ישראל, כשהיא מאשימה אותנו בפשעי מלחמה וכתבה כי עזה הפכה לקבר אחים, בלי אף התייחסות לטבח הנוראי שעברנו בשבעה באוקטובר ולחטופים. הלילה התמלא הפיד של השחקנית ההוליוודית בתגובות קשות של ידועני ישראל נגד השחקנית שבחרה צד במלחמה והנה חלק מהם.

אסי עזר כתב לה: "עצוב שכאמא לשישה ילדים אין לך שום דבר לומר על הילדים שנשרפו בעודם בחיים, הילדים שנחטפו לעזה, אביגיל בת ה-3 ראתה את הוריה נטבחים ועכשיו היא בעזה לבדה. עצבו שאת מתעלמת מתמונות גופות התינוקות השרופים". מיכל אנסקי כתבה על היחסים העכורים של השחקנית עם אביה השחקן ג'ון וויט: "תסביכי מערכת יחסים לקויה ולא מספקת של השחקנית עם אביה השחקן (ג'ון וויט), מה שמוביל למרד והחלטה לא נבונה", והוסיפה: "היא כנראה כועסת על אביה תומך ישראל".

אנג'לינה ג'ולי, ''עד במנוסה'' (צילום: Tulip Entertainment)
אנג'לינה ג'ולי, ''עד במנוסה'' (צילום: Tulip Entertainment)

אתי קובו כתבה: "רק לי היא נראית פתאום כ"כ מכוערת וסתומה?". רונית יודקביץ' כתבה לה: "את לא מבינה דבר, תתביישי לך". עינב בובליל כתבה: "את בורה, גם סתומה ומטומטמת", אורן וייגנפלד כתב: "לפחות לאבא שלך יש הגינות". מירי מיכאלי כתבה: "חמאס בדרך אליך אנג'י. אם ישראל לא תחסל את חמאס".

מורן אטיאס כתבה: "את מעודדת אלימות וגזענות בגלל הפוסט הלא מאוזן ולא תואם מציאות. חבל שאת מעודדת עוד שנאה, איך את עוזרת? תשחררי את החטופים שלנו". ירדן הראל כתבה לה: "אפילו לא אף מילה על מה שקרה לנו בשבעה באוקטובר". שיר אלמליח כתה: "למה את לא מזכירה את ה שהם עשו לנו בשבעה באוקטובר, רצחו משפחות, ילדים, תינוקות, זקנים, חמאס משתמש באזרחים שלו כמגן אנושי. תתביישי שאת מאמינה לשקרים שלהם". קארין עליה כתבה לה: "סתמי", שרי גבעתי כתבה: "כל כך לא מלומדת, תתביישי לך", אנה ארונוב כתבה: "אולי כדאי שתזכירי את הילדים החטופים תחשבי לרגע שהילדים שלך היו מוחזקים בידי טרוריסטים ואת לא יודעת איפה הם", גיא איתן כתב לה: "יא בת ז***", ועוד רבים אחרים.