כמו כל סלבריטאי ארצנו, גם הראל סקעת מנסה להרים את המורל הלאומי בשבועות האחרונים כשהוא מבקר בבסיסי חיילים ומשמח אותם, בבתי החולים עם הפצועים הרבים ובניסיון להפיג מתח לתושבי העוטף עם המוזיקה שלו. 

הראל סקעת (צילום: אור גפן)
הראל סקעת (צילום: אור גפן)

מלבד זאת, עלה הזמר השבוע לכותרות כשביקר בחריפות את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפוסט שהעלה הזמר, כתב: "אולי פשוט תיקח אחריות ותנהל את המלחמה הזו כמו שצריך? בלי טריקים ושטיקים, שכתבתי ומיד מחקתי, שיהיה קייס להמשך. זה לא הזמן. אנחנו נלחמים על החיים שלנו, על הבית שלנו ועתיד הילדים שלנו. חברים שלנו מתים, משפחות שלמות נהרסות, במקום לאחד ברגע הכי קריטי שלנו מקום המדינה, אתה בוחש ומשחק".

כעת מגיעות חדשות נוספות מכיווני של סקעת. הזמר המריא הבוקר לארצות הברית לשתי הופעות שיתקיימו בלאס וגאס ובלוס אנג'לס. מטרת ההופעות היא תמיכה בישראל, קריאה להשבת החטופים שלנו בעזה ואזכרה לנרצחי ה-7 באוקטובר. כל המאורע יהיה בהפקת ארגון ה-IAC - ארגון הקהילות היהודיות באמריקה. 

סקעת מצטרף לעוד אמנים שמנסים לתמוך בנו בתפוצות. רק לאחרונה נודע שנועה קירל הצליחה לגייס 30 מיליון דולר בסבב תרומות בארצות הברית יחד עם ארגון ידידי צה"ל ושירי מימון הופיעה בטיימס סקוור למען החטופים ברצועה. 

גייסה 30 מיליון דולר. קירל (צילום: ערן לוי)
גייסה 30 מיליון דולר. קירל (צילום: ערן לוי)