החיים של אדוה דדון וגלעד שלמור הם לא חיים של זוג גרוש טיפוסי. השניים הכירו בחברת החדשות של ערוץ 12 והתאהבו, התחתנו, הביאו לעולם בת משותפת ומאז כבר הספיקו להתגרש ולהמשיך הלאה. אלא שהמציאות מעמידה את השניים האלה בסיטואציות לא טריוויאליות במיוחד, וכך יצא שאתמול (שבת) שדדון שידרה מאולפן החדשות בזמן שהיא מעלה לשידור את שלמור שהגיש מהשטח. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פעם זוג נשוי, היום מגישים בפריים טיים ביחד. אדוה דדון וגלעד שלמור (צילום: אינסטגרם)
פעם זוג נשוי, היום מגישים בפריים טיים ביחד. אדוה דדון וגלעד שלמור (צילום: אינסטגרם)

הרשת כמובן געשה מהפריים הלא שגרתי של הזוג הגרוש כשכולם תוהים כמה לקחה להם הבייביסיטר בתעריף מלחמה, אולם רגעים ספורים לאחר השידור דדון כבר המשיכה הלאה ושיתפה בגאווה ברשתות ראיון שהעניק בן זוגה, השחקן ידין גלמן

גלמן כידוע, נפצע קשה במהלך הגנה על יישובי העוטף בשבעה באוקטובר ואתמול הוא עלה לשידור ברשת CNN העולמית, ממיטת האשפוז בבית החולים, וסיפר על הזוועות שהתרחשו באותה שבת השחורה .

דדון שיתפה את הריאיון של בן זוגה וכתבה: "ראיון של ידין ל - CNN על הזוועות של ה-7 באוקטובר. חייבים להמשיך להפיץ את האמת. ננצח במלחמה בשטח ונמשיך להילחם בפייק ניוז". השיתוף של העיתונאית מגיע רגע לאחר שבן זוגה שיתף גם הוא פוסט על בת זוגו והשתפך במילים חמות לכבוד יום הולדתה על אהבתו אליה והאור שהכניסה לחייו. 

אדווה דדון, ידין גלמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדווה דדון, ידין גלמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)