ההספד המרגש והעצוב שכתבה מעיין אדם לאחותה מפל ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים בשבעה באוקטובר, הבשיל לכדי מילים של שיר חדש אותו ביצעה מירי מסיקה. במלאת 30 יום לשבת השחורה, משתפת כעת אדם איך שיר נולד. "ביום שקמים מהשבעה צריך לשבת עשר דקות. ניצלתי אותן לכתוב משהו למפל להקריא לה ושיתפתי גם פה".

"בסתר ליבי קיוויתי שיום אחד אכתוב גם שיר, שיהיו לי כוחות", פתחה אדם ושיתפה כי בעקבות ההספד שכתבה לאחותה היא קיבלה פנייה מהמוזיקאי אורי שכיב שהודיע לה כי הלחין מההספד שלה שיר חדש. "עוד באותו יום אורי המלאך שלא הכרתי קודם ישב והלחין את מה שכתבתי כל הלילה".

מירי מסיקה בשיר על מפל אדם ז"ל (באדיבות קשת 12) (צילום :באדיבות קשת 12)

עוד הוסיפה: "ועכשיו לקול, מירי מסיקה היא פס קול חיי בערך, היא הייתה שם בצמתים, בדרכים, בהחלטות שקיבלתי. אין מתאימה כנה ומרגשת ממנה לשיר למפל". אדם שיתפה תיעוד מרגעי ההקלטות בהם מסיקה לא הצליחה לעצור את הדמעות ופרצה בבכי: "מירי נחנקה מבכי בהקלטה, וזה הפך את המסע לעוד יותר שלם ומדויק. הופתעתי שהיא הסכימה כי אומנים עמוסים בטירוף בהתנדבות מלאה. אבל היא אמרה כן עוד לפני ששמעה את השיר". הבוקר בשידורי קשת 12 השיקו מעיין אדם ומירי מסיקה בהשמעת בכורה את השיר החדש שנכתב לזכרה של מפל. 

מפל אדם ז''ל, יונה אדם, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מפל אדם ז''ל, יונה אדם, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)