רבות כבר דובר על מגישי החדשות והכתבים שבשטח שעושים עבודת קודש והפכו לגיבורים הלאומיים של המדינה, כשהם זוכים לגל הערצה חסר תקדים מצד התושבים. בין השעות הרבות בעמדות בדרום לבין הסיקורים באולפן, כתבי העיתונות יצרו כבר אינספור רגעים ויראליים שכבשו את הרשת, אבל למהלך הוויראלי והמוגזם הבא אפילו TMI לא ציפו.

בין כל מגישי החדשות, מי שבולט במיוחד הוא דני קושמרו שהפך לחביב הקהל עם ציטוטים אייקונים ורגעים שלא ישכחו עוד שנים קדימה. המגיש כבר זכה לשיר משלו שנקרא "אבא שלי זה דני קושמרו", לחולצות עם הדפס של פניו, איפור בדמותו ועוד מחוות רבות להן זוכים רק כוכבים בינלאומיים, אולם כעת מגיעה המחווה הענקית הבאה ששייכת רק לזירה של הגדולים. 

דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)

אדם זר נכנס למקעקע הנודע ניב בוסקילה וביקש ממנו לקעקע את רגלו בפרצופו של קושמרו עם הכיתוב "happy birthday 61" כרפרנס למסר ששלח העיתונאי למנהיג החמאס יחיא סינוואר: ״יחיא אבראהים חסן סינוואר מציין היום יום הולדת 61, ראש הממשל של החמאס בעזה, אז נברך אותו מכאן, שאמן זה יהיה יום ההולדת האחרון שהוא חוגג בחייו״. המסר כמובן התפוצץ בכל מקום ברשת וזכה לעשרות אלפי שיתופים.

קושמרו ישאר עליו לנצח. הקעקוע המדובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קושמרו ישאר עליו לנצח. הקעקוע המדובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קושמרו עצמו עדיין לא הגיב על המחווה הקיצונית אבל הקעקוע כבר עורר הדים ו-TMI מבטיחים להמשיך לעקוב בהתפתחויות של המגיש שהפך לכוכב רשת הכי נכון של התקופה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎קשת12‎‏ (@‏‎keshet12‎‏)‎‏