טליה עובדיה ושחף רז הם מהזוגות היותר בולטים שיצאו מהפורמט של "האח הגדול", כשכבר יותר משנה שהם מתחזקים זוגיות יציבה ואוהבת ואף די מעוררת קנאה. בחודש יולי האחרון כרע רז סוף סוף ברך והציע לעובדיה לבלות את שארית חייהם יחד, וכך הגיע לו הסוף מהאגדות לו חיכו כל צופי התכנית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shahaf Raz‎‏ (@‏‎shahaf_raz_‎‏)‎‏

מאז, כבר הספיקו השניים לטוס ליוון כדי לחגוג את האירוסים המרגשים ואפילו לא בזבזו זמן כשדווח ב-TMI שהזוג נפגש עם שרית פולק, גרושתו של סטטיק כדי לבחון שיתוף פעולה בו היא תפיק את חתונתם. עוד נודע למערכת, שהחתונה תערך ככל הנראה בבית מלון ולא באולם שגרתי, אולם כעת בעקבות המצב במדינה, זוכת האח הגדול החליטה לעדכן את קהל עוקביה בהתפתחויות של האירוע המדובר.

בסשן שאלות תשובות שעשתה בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה עובדיה מתי תתקיים החתונה וניצלה את הרגע בו היא ושחף מסדרים את ביתם החדש כדי לענות על השאלה המסקרנת כשהוא ברקע מסדר את חדר הארונות שלהם.

"שורה תחתונה – המוח לא בארגונים. יש תאריך אבל מה יהיה? אנחנו לא יודעים. יש תאריך אבל עד שהכל יגמר, לא אני ולא שחר במוד להתעסק בזה", אמרה הכוכבת ופנתה לבן זוגה: "התאריך נעול? הוא נעול לא?", רז השיבה לה שהתאריך נעול והיא סיימה את הסרטון כשאמרה שעדיין אי אפשר לדעת כלום.

טליה ושחף מעדכנים לגבי החתונה המדוברת שלהם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אם זה לא מספיק, עובדיה החליטה כנראה ממש להדליק את העוקבים שלה וכשאחד מהם שאל אותה למה היא ושחף עברו דירה, ענתה: הבית הקודם היה די קטן ובו זמנית מאוד יקר, ובדירה הזו יש יותר מקום גם לאיזסה בייבי בהמשך". לא שאנחנו לוחצים טליה, אבל אנחנו מקשיבים לכל מה שאת אומרת ורושמים. בכל מקרה, TMI ממתינים ומצפים להזמנה לחתונה, רק מניחים את זה כאן.

טליה עובדיה על הבייבי העתידי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טליה עובדיה על הבייבי העתידי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)