מנור סולומון, אחד משחקני הכדורגל הישראלים המצליחים בעולם, הפך את חשבון האינסטגרם שלו בשבועות האחרונים לעמוד הסברה בינלאומי על המצב בארץ, כמו כוכבים רבים שהתגייסו למערך בזמן שהמדינה לא כל כך מצליחה בלשון המעטה בתחום הזה.

מנור סולומון (צילום: רויטרס)
מנור סולומון (צילום: רויטרס)

סולומון שחתם בקבוצת טוטנהאם האנגלית בקיץ האחרון, לא מפחד לקחת סיכון על הקריירה שלו וכבר הספיק להתבטא ברשת כשהעולם דיווח שישראל פגעה בבית החולים בעזה, למרות התיעוד שהראה בבירור שמדובר היה ברקטה טועה של הגיהאד האיסלאמי. בנוסף, תקף השחקן את אופ"א, איגוד התאחדויות הכדורגל האירופיות, שלא גינו את הטרור בישראל. אולם כעת, נראה שסולומון ניצב בפני בעיה חדשה בעקבות התמיכה שלו במדינה. 

מנור סולומון (צילום: REUTERS/Florion Goga)
מנור סולומון (צילום: REUTERS/Florion Goga)

בשעות האחרונות, הושבת חשבונו של שחקן הכדורגל באינסטגרם עקב פניות רבות של פרו פלסטינאיים שדיווחו על העמוד שלו. סולומון הספיק להגיש בקשה לאינסטגרם לשחזור חשבונו לא זכה לתגובה מצד החברה, אלא שכעת נראה שהבקשה והלחץ שהופעל עליהם עבד והעמוד של הכוכב שב לאוויר.

בינתיים, הספיקה כבר ההתאחדות לכדורגל הישראלית להביע תמיכה בשחקן כשהם העלו לחשבון הטוויטר שלהם את תמונתו לצד הלוגו של אינסטגרם כשהפה שלו חסום, בתגובה לכך שהרשת החברתית מנסה להשתיק אותו מלהביע את עמדותיו ולחשוף את האמת לכל העולם.