קארין כהן, גרושתו של נירו לוי המתגוררת כבר שנים באל איי, הוזמנה הלילה (חמישי) להקרנת סרט הזוועות הלא מצונזר של השבעה באוקטובר יחד עם בכירים בתעשייה ההוליוודית, ביניהם גם כוכב "נמלטים" מארק פויארסטין. בין היתר היא התראיינה כהן לגופי התקשורת הזרה, ביניהם לרשת CBS NEWS ואמרה שכל מי שמניף דגל פלסטין צריך להתבייש כי הוא לא מגן על תושבי פלסטין, אלא תומך בטרור הרצחני של חמאס.

אחרי שצפתה בסרט שיתפה כהן את רשמיה. מדובר בתוכן גרפי קשה מאוד לקריאה:
״מה שראיתי היום היה מעבר לכל דמיון, האנשים האלה רוצחים בקלות כאילו הם מצחצחים שיניים בבוקר, הם רוצחים בלי להניד עפעף, הם לא אנושיים הם מפלצות, הגופות של הילדים שראיתי, שהוריהם נרצחו לפני הילדים שלהם, זה נצרב בראש שלי, אני לא מצליחה לשכוח את זה. אין לי פשוט מילים. בסרט יש קטע שאנשי חמאס מתקשרים להוריהם, והם מספרים להם שהם הרגו עשרה ועשרים אנשים, 'אמא את גאה בי?' והאמא בוכה משמחה. כל החינוך שלהם פשוט חולני, הם לוקחים גופות אחרי שהם כבר מתים, וכל מי שאומר לי שהפלסטינים הם בסדר וזה רק חמאס אז לא, כשהם לקחו את הגופות לעזה, הייתם צריכים לראות איך הפלסטינים ירקו והרביצו לגופות ומה שם עשו לגופות שם. אני מצטערת לומר לכם אבל 99 אחוז מהתשובים שגרים שם, אני רוצה לומר כולם, הם טרוריסטים. מה שאני ראיתי היום כל אחד בעולם צריך לראות , במיוחד כל אלה שמוחים למענם. "

עוד הוסיפה ושיתפה במראות הקשים: "לא ממש הראו בסרט את הסצנות, האונס עצמו או את רצח התינוקות, בגלל כבוד למשפחות הקורבנות. כידוע אנחנו יהודים ויש לנו ערכים לחיים, לא כמו הצד השני, שמשתמשים בתמונות מלחמה, רק כדי להראות לעולם שהם הקורבנות". 

את רשמיה המצמררים חתמה כהן: "אבל ראיתי את התוצאה של הדברים. ראיתי את הגופות של התינוקות, והילדים, את הגופות של האנשים הצעירים שהיו בפסטיבל, ראיתי את הגופות מדממות, את הגופות אחרי שהן נאנסו שוב ושוב, ראיתי גופות שרופות, ראיתי ראשים, ראיתי הרבה דברים מזוויעים שהאנושיות לא יכולה בכלל להסביר. אפילו היצ'קוק לא יכל ליצור כאלה סרטי אימה. הטרוריסטים שאנחנו מתמודדים איתם הם מפלצות אנחנו מתעסקים עם השטן".

תיווכה את הסרט לבכירים בהוליווד. גל גדות (צילום: נטפליקס)
תיווכה את הסרט לבכירים בהוליווד. גל גדות (צילום: נטפליקס)