הפרשן הצבאי של חדשות 13, אלון בן דוד, נראה בימים האחרונים עם גבס על היד. אחרי הדיווחים שלו מתוך הרצועה עם כוחות צה״ל, ליאורה תוהה אם הוא נפצע בכניסה לעזה.

בן דוד, תרגיע אותי.
״נחבלתי בצילומים בעזה. לא כתוצאה מאש אויב״.

תרגיש טוב.
״תודה! ורפואה שלמה למאות הגיבורים שלנו שנפצעו בלחימה״.

אלון בן דוד (צילום: יוסי אלוני)
אלון בן דוד (צילום: יוסי אלוני)

> נעם סמל ודנה דבורין יזמו עצומה להצלת הילדים שנחטפו לעזה. העצומה מגובה על ידי תנועת מכבי עולמי, ועד ההורים הארצי, ההסתדרות הכללית, ואסיטז׳ סניף ישראל.

סמל, ספר קצת.
״העצומה ממוענת לנשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, לאפיפיור, למזכ״ל האו״ם, לנשיא מצרים, לשליט קטאר ולנשיא הרצוג. וזה תוכנה, על בסיס ‘הילד חולם׳ של חנוך לוין: ‘אנו הילדים השקטים שבעולם, באמצע משחקינו בחצר, בעיצומה של החדווה הכי גדולה והתרוננות־הלב, נלקחנו והושלכנו לבור׳".

> יונה ברטל, מנהלת חוג הידידים במרכז פרס לשלום וחדשנות, עסוקה בימים אלה במטה הורי החטופים, שם היא מסייעת בתיווך בין משלחות ההורים לבין מקבלי ההחלטות בעולם. כעת על הפרק: משלחת לליסבון, פורטוגל. ועוד מברטל: המלחין והמוזיקאי הוותיק דוד קריבושי התקשר אליה וסיפר שהוא וקבוצה של זמרים מקליטים שיר מיוחד לציון חודש לטבח 7.10, וביקש ממנה שתגייס ילדים מהנגב המערבי שיצטרפו לשירה.

> בימים כה כואבים, מחבקת משפחת "מקורות" את המשפחות השכולות: בשיתוף עמותת אור למשפחות, יצאו העובדות והעובדים לבתי המשפחות של חללי ונרצחי המלחמה וחילקו להן פרחים, שנתרמו על ידי מספר משתלות.