הדוגמנית והשחקנית בר זומר, בעלה אביב והבת מילה ארזו פקלאות לפני כחודש ועברו לגור אצל אמו של אביב בחיפה. השבוע החליטו ההורים הצעירים שדי, הם מתגעגעים לבית שלהם בתל אביב ולשגרת היומיום בעיר.

בר זומר, אביב כהן (צילום: דור ערבה)
בר זומר, אביב כהן (צילום: דור ערבה)

> מיקי גולדנברג, לנצח האח של דודו טופז ז"ל, כתב והלחין שיר להעלאת המורל הלאומי, בשם ״אני ישראליסט״. השיר נכתב ובושל עם אלמוג ארזי, בעל אולפן הקלטות וחבר בקבוצת כדורסל הנכים שמיקי מפעיל.

גולדנברג, איך שיר נולד?
״פשוט אוהב את הארץ שלי, את העם שלי, את המסורת שלי. אני מאחל לכולנו לאהוב האחד את השני ובעיקר להיזהר מאלה שמרוויחים מכך ששותלים בנו שנאה האחד כלפי השני״.

מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)
מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)

> צל"ש מיוחד לתזמורת הסימפונית ירושלים, למנצח גיל שוחט ולמנכ"ל עופר אמסלם, ששידרו בשלישי השבוע באולם “הנרי קראון" בתיאטרון ירושלים קונצרט מיוחד, בשם “תפילה לשלום", למען שובם של חיילינו בשלום ולהשבת החטופים והנעדרים.

> קצת אחרי שרסיס של רקטה פגע בבית שלה, הגיעה ריטה למלון "לאונרדו בוטיק" בת"א והופיעה בפני מפונים מהדרום.

> השירותים הווטרינריים דן, בראשות היו"ר ד"ר משה רפלוביץ והווטרינרית הילה שחם, יצאו ביחד עם עמותת ״בשביל בעלי החיים״ למבצע חילוץ של כלבים וחתולים מיישובי הדרום. חלקם חולצו לאומנה זמנית עד שישובו לבעליהם, וחלקם יימסרו לאימוץ. בינתיים ההולכים על ארבע מתאכלסים במרכז הווטרינרי החדש לחיות קהילה בצומת מסובים וזוכים להמון פינוקים ואהבה.