לא רק מאיה בוסקילה מציינת היום את הולדתה, גם כוכבת הילדים מיכל הקטנה. מיכל הקטנה שרגילה מדי שנה לערוך חגיגות יום הולדות מפונפנות, נוצצות ומותקשרות, חוגגת השנה אחרת. בצל ימי הלחימה הקשים, מיכל הקטנה מציינת היום את יום הולדתה ה-41 בלי חגיגות שמחות וחברים.

"אני כל שנה מחכה ליום הולדת שלי, לחגוג את היום שאלוהים בחר בי לעבור את התיקון שלי, לעשות את השליחות שלי, גם הפעם חיכיתי. אבל אין לי עוגה, יש לי נרות, אין לי חגיגה, אין סביבי חברים, יש סביבי מלאכים", כתבה מיכל הקטנה והתפללה: "עוצמת את העיניים מתחננת בתפילות חזקות לשמיים לוקחת על עצמי את השבת בבקשה בבקשה אלוהים שבשמיים, תחזיר לנו את כל החטופים והחטופות למשפחות שמחכות ומתגעגעות".

מיכל הקטנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"תשמור על כל החיילים שלנו שעוטפים אותנו בשמירה וביטחון שיחזרו הביתה לשלום. תעשה שיהיה בינינו אור גדול, שלום ואמונה שאין עוד מלבדך. תבטיח לנו שזאת המלחמה האחרונה, תן לכל המדינה שלווה ואהבה לגדל את ילדנו בשקט. תמחק את הימין והשמאל. שנהיה מאוחדים מחוזקים, ונאמר לך תודה שבחרת בנו להיות יהודים גאים. אנחנו העם המובחר שלך, למדנו את זה בדרך הקשה, ריחמת עלינו, אנחנו אסירי תודה, לא נאכזב אותך. תשחרר את חטופנו, אנחנו העם שלך, הילדים שלך, אתה שומע אותי? אני אוהבת אותך", כתבה מיכל הקטנה.

מיכל הקטנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)