אחרי שהזמר ליאור נרקיס העלה פוסט חריף בחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב כי "צריך להיכנס רגלית לתוך עזה ולשחוט אותם", היום (שישי) העלה הכוכב צילום מסך שחשף כי הפוסט שלו הוסר. "אינסטגרם הסירו את הפוסט" כתב, "אני עומד מאחורי כל מילה". 

אחרי שנשבר לה הלב: יובל מאור מ"אהבה חדשה" חושפת זוגיות חדשה
פרסום ראשון | שי אביטל ישוחרר מהאזיק האלקטרוני - ויתחיל לעבוד במקום הבא

כזכור, נרקיס יצא בקריאה של כעס וזעם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והטיח מילים קשות וזועמות על המצב: "צריך להיכנס רגלית לתוך עזה ולשחוט אותם".

''עומד מאחורי כל מילה''. הפוסט של נרקיס נחסם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''עומד מאחורי כל מילה''. הפוסט של נרקיס נחסם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נרקיס, שהיה עד היום מתומכי ומצביעי נתניהו, לא מתבייש להודות שהוא מצטער שבחר בנתניהו והוא מבקש סליחה מהחטופים על שבחר בו. בנוסף, קרא הזמר לראש הממשלה ושר הביטחון ללכת הביתה. "תתביישו לכם, תינוקות שם חודש, נערות, חיילים , מבוגרים , כולנו צריכים להתבייש. כולנו בושה. במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור. אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו". 

 עוד הוסיף בפוסט שנמחק: "מוכן למות על כבוד הנשחטים, השבויים ששואלים איפה אנחנו. אין כמו החיילים שלנו אני מצדיע לכם, אבל זה לא קורה ועבר חודש הכל בגלל ההנהגה , אתם לא אשמים אחים שלי. סליחה מכל החטופים". כאן כבר פנה נרקיס לממשלה והצביע על ראש הממשלה ושר הביטחון כשאמר: "גלנט זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס, חוץ מלהוריד בניינים כלום. לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל, בשביל כל מי שהקריב ונבגד על ידי המדינה".