הזמר המצליח קובי פרץ נקלע ביום שישי האחרון למטח רקטות לאזור המרכז יחד עם ילדיו במהלך נסיעה בכביש מהיר. הזמר יצא מרכבו והשטח על הרצפה כשהוא מגן על ראשיהם של ילדיו. בעקבות האירוע שיתף פרץ פוסט באינסטגרם, בו תקף בחריפות את הממשלה: "הזבלות יורים עלינו מעל חודש ימים, ממשלת ישראל מה לא מובן לכם. עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק עם או בלי אטום".

פרץ, שמצטרף לביקורת של הזמר ליאור נרקיס לראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך לתקוף והפעם מגבה את מאיר כהנא וטוען: "הוא צדק". הזמר שיתף סרטון של כהנא וכתב: "כל מילה אבל כל מילה שאמר האיש הזה, הוא צודק. ומי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים ת'מוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו כל שנשאר זה למחוק ולהשמיד את זרע עמלק, כי זה הציווי שלנו מהתורה. 

קובי פרץ וילדיו בזמן האזעקה (צילום: אינסטגרם)
קובי פרץ וילדיו בזמן האזעקה (צילום: אינסטגרם)

פרץ שיתף בשורה של ציטוטים של כהנא, שחלקם נחסמו על ידי אינסטגרם. הוא הוסיף וכתב: "לכל מי שנמצא ויושב שם באינסטגרם, גם אם תמחקו כל יום סטורי שלי, אני אמשיך לפרסם ולהפיץ לעולם את האמת. מבחינתי כהנא צדק בכל מילה שאמר, כנ"ל כרפול, רחבעם זאבי וחבריהם שאמרו את האמת ובחרו להעלם מהשמאל ומהימין יחד. כיהודי יש לנו ציווי מהתורה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק". 

קובי פרץ (צילום: פלאש 90)
קובי פרץ (צילום: פלאש 90)