בתוך כל טירוף המלחמה הנוכחי, קצת שכחנו שהשנה האחרונה היתה מאוד מפתיעה, בלשון המעטה, בתחום הזוגי בביצת הבידור המקומית. זה התחיל עם דנה פרידר ויהודה לוי שהשמיטו לסתות של חצי מדינה בערך כשנודע על הזוגיות הדביקה שלהם והמשיך לסטטיק ורונה לי שמרגע לרגע נראים מאוהבים יותר ויותר, אז האם אנחנו עדים לתחילתה של עוד זוגיות מפתיעה בחסות שנת 2023 הלוא היא השנה הכי הזויה בהיסטוריה (חוץ מהקורונה בסדר בואו נשכח ממנה)?

יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שימו לב לזה, מרגי ואנה זק שניים מהכוכבים הכי גדולים בארץ נצפו כשהם מחובקים וצמודים מאוד במסעדה בלוס אנג'לס, כפי שדווח ב"ערב טוב". מרגי כזכור, חזר רק לאחרונה לשוק הרווקים לאחר זוגיות יציבה עם ליה שון, ואילו זק הפרידה כוחות בתחילת השנה מהזמר רועי סנדלר, איתו היתה בזוגיות במשך שלוש וחצי שנים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ANNA ZAK‎‏ (@‏‎annazak12‎‏)‎‏

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mergui‎‏ (@‏‎mergui‎‏)‎‏

אז השניים לגמרי רווקים ופנויים ומדובר בתיעוד די מפליל, אבל האם הם בזוגיות? כרגע אין באמת אישור רשמי או הוכחה חותכת, אולם אי אפשר שלא לדבר על השילוב הטריקי של השניים. מרגי כידוע הוא האקס המיתולוגי של נועה קירל, ואילו זק נחשבה במשך תקופה מאוד ארוכה לאויבת של הכוכבת הכי מצליחה בארץ. השתיים יישרו את ההדורים בתקופה האחרונה ו-TMI מקווים שהידיעה הזאת לא תהרוס את זה.

מחכים לתגובתך. נועה קירל (צילום: ערן לוי)
מחכים לתגובתך. נועה קירל (צילום: ערן לוי)