הקומיקאי וכוכב "ארץ נהדרת", אלי פיניש, שימש במהלך מלחמת חרבות ברזל כאתנחתא קומית עם חיקויים של יוסיאן ושל השחקן העזתי ששימש כזכור הכוכב הראשי בסדרת סרטוני הסברה שקריים של חמאס, בהם גילם דמויות שונות ומגוונות כמו פצוע, רופא, מת, לוחם ועיתונאי. כזכור, החיקוי שעשה פיניש לשחקן הכושל של חמאס, הגיע גם למי שעד לא מזמן הפיץ סרטון שלו מת ממתקפות צה"ל. השחקן של חמאס שיתף את הפוסט חיקוי של פיניש באינסטגרם, במטרה להשבית את חשבון האינסטגרם של כוכב "ארץ נהדרת". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כעת פיניש מבקש סליחה ואם חשבתם שזה מהשחקן העזתי, אז נעדכן שממש לא, אלא דווקא מטייסי צה"ל. פיניש כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "בואו נרים גם לטייסים שלנו. כבר חודש הם פועלים יום ולילה. אני מבקש מכם סליחה בשם כל אלה שקראו לכם סרבנים. לא היה ספק שביום פקודה אתם תצאו להגן על המדינה. רק יחד ננצח". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eli Finish‎‏ (@‏‎elifinish‎‏)‎‏

כזכור, במהלך המאבק כנגד הרפורמה המשפטית בשנה האחרונה, נשלח מכתב הטייסים ובו יותר מאלף אנשי צוות אוויר, מערך הבקרה, מפעילי כטמ"מ ויחידות מיוחדות בחיל האוויר הודיעו כי יפסיקו את שירותם במילואים אם החקיקה של המהפכה המשפטית לא תיעצר. במכתב שעליו חתומים בשמותיהם 1,142 אנשי מילואים הם קראו לממשלה ולחברי הכנסת: "גלו מנהיגות, הגיעו להסכמות רחבות".

הרמטכ''ל הרצי הלוי עם הטייסים (צילום: דובר צה''ל)
הרמטכ''ל הרצי הלוי עם הטייסים (צילום: דובר צה''ל)