השחקנית רבקה מיכאלי חברה בארגון בצלם, מרכז לזכויות האדם בשטחים, עלתה היום לשידור בגלצ בתכנית "הפסקת צהריים" בהגשת ענבל גזית וטליה בנון צור ונשאלה האם גם היא הולכת בדרכה של גילה אלמגור שמתנערת בימים אלה מהארגון אחרי אירועי השבעה באוקטובר, אלא שמיכאלי טענה שבדיוק ההיפך וליבה עם הפלסטינים שעוברים לטענתה התעללות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>



אלה הדברים שאמרה בגלצ: "היא צעירה ממני (כשהיא מתייחסת גילה אלמגור) והשיקולים שלה איתה, אבל אני נשארת בצלם אם זאת השאלה". קבעה מיכאלי והוסיפה את דאגותיה לפלסטינים דווקא בימים אלה של לחימה קשה ואובדן חיילנו היקרים הנמצאים בקרב: "כי אותי עכשיו מדאיג מה שמדבר עליו גם בנימין נתניהו בקריצה אבל הוא מדבר על זה, כי (ג'ו) ביידן מדבר על זה, וזה על ההתעמרות הבלתי פוסקת בפלסטינים שביהודה ושומרון, בדרום הר חברון, את לא יכולה לתאר לך איך מתעללים שם בתושבים".

עוד הוסיפה ואמרה: "הצדיקים הקדושים, הכהניסטים למיניהם, איך מצמיאים את הגדה זה לא יכול להיות, זה לא יכול להיות, ואיך אנחנו מקימים עלינו לא רק עוד חזית, אנחנו מעמיקים את השנאה העמוקה הלא נורמלית אלינו. איך אפשר שלא לחשוב על זה, אלה עניי עירנו, אלה אלה".

רבקה מיכאלי בעצרת אמנים נגד הרפורמה המשפטית (צילום: רן בירן)
רבקה מיכאלי בעצרת אמנים נגד הרפורמה המשפטית (צילום: רן בירן)