כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר נעלמה בשבועות האחרונים מהאינסטגרם וכעת היא משתפת את עוקביה בסיבה שגרמה לה לסגור את חשבון האינסטגרם ולהתנתק מהעולם.

לא רק השמדת חמאס: לארה"ב יש עוד אינטרס שלא סופר
השר לשעבר שגויס למלחמה: "השארנו אנשים עם איום על החיים שלהם, ונכשלנו"

"מלא זמן לא הייתי באינסטגרם ומחקתי את האפליקציה מהטלפון שלי כבר מעל שבועיים. לא הייתי בטוב, הייתי בקיצון, אז אני רוצה לשתף אתכם במה שעברתי. מאז ה-7 באוקטובר, זה היה מטורף. שלחו לי כל היום שיתופים של נעדרים וכל הזמן הייתי באינסטגרם והעלתי נעדרים, ואז שולחים לי הודעות ליהיא תודה ששיתפת הוא נרצח, והנשמה שלי לא יכלה לקבל את זה. ניסיתי להתעסק בהסברה וכתבתי נגד תומכי  פלסטין, וניסיתי להסביר מה אמיתי ומה פייק ופשוט התרסקתי, התרסקתי עם ההסברה והשיתופים והמידע וזק"א שמספרים מה שהם ראו והרגשתי שאני מתחילה להיות חולה".

גרינר המשיכה ותיארה את שעבר עליה: "נכנסתי להתקפי חרדה שאין לתאר בכלל, דמיונות שלי, הראש שלי פשוט וואו, הוא טס על אלפיים, דמיינתי הכל, את עצמי בתוך כל מה שקרה, דמיינתי את עצמי בבארי, דמיינתי את עצמי במסיבה, שמתי את עצמי בנעליים של כולם ופשוט איבדתי את זה. אמרתי די אמאל'ה מה הראש שלי עושה לי, האם הראש שלי בוגד בי? מה עושים? דיברתי עם עצמי, יצאתי מהסרט הזה והייתי חייבת למחוק את האינסטגרם".

"לא הייתי עם הילדים ולא עם בעלי. הוא היה קורא לי זומבי, זומבי די, הייתי הולכת לישון בחמש לפנות בוקר, אוכלת ובוכה על זה שאני אוכלת, הולכת לישון ובוכה שאני ישנה, מתקלחת ובוכה שאני מתקלחת כי אני רק חושבת על החטופים האם הם ישנים, מתקלחים, אוכלים, והראש טס".

עוד סיפרה, שקיבלה פניות מהעוקבים שלה: "כולם שאלו ליהיא איפה את? מה עם האנגלית שלך? סופסוף את יכולה לדבר ואת לא מדברת... אז היו לי הרבה רגשות אשם שאני לא מדברת עם האנגלית שלי. אני מצדיעה לכל מי שמתעסק בהסברה, קשה לי עם הפייק ניוז ולראות את האנטישמיות שמתרחשת בעולם. אני אדם מאוד חזק כשזה קורה לי, אבל כשזה קורה לאחרים אני לוקחת את זה הרבה יותר קשה, הגוף שלי סופג וכואב לי על אחרים. קשה לי יותר. אני קרסתי ברמה אחרת".

"לא ראיתי את הסרט המצונזר ואסור לנו לראות אותו", המשיכה. "אנחנו יודעים ומאמינים למה שקרה, אנחנו לא צריכים לראות את זה, העולם צריך לראות את זה. העם היהודי, הנשמה שלנו לא תשרוד. אנחנו נאבד שנים מהחיים שלנו אם נראה את זה. אנחנו מאוד רגישים. כולנו נצטרך ללכת לטיפולים. אסור לי להיעלם. עדיף לי בזמן הזה לא לדבר, עדיף לי לעשות צחוקים ולא להיכנס למלחמה ואני בקטע של לשמח. אני הולכת לתושבי העוטף המפונים ולבסיסי חיילים. אני אומרת תודה לחיילים שלנו. שואלים אותי למה אני לא טסה לאל.איי. אני מרגישה הכי בטוחה כאן במדינה שלנו. אין לנו הגנה במקום אחר".