אחרי שעברו הפלה כואבת של תאומים, והצעת נישואים מרגשת שהגיעה רגע אחרי ההפלה, אליאב טעטי כותב לבנה של ארוסתו בר כהן אותו הוא מחשיב גם כבנו. כוכבי האח הגדול שהתאהבו מול המצלמות בבית הכי מתוקשר, מנהלים חיים משותפים יחד עם ליאו,  בנה של בר כהן . כעת לרגל חגיגות יום הולדתו החמש של ליאו, מברך טעטי את ליאו ואומר חינכתי אותך כמו אבא.

וכך שיתף: "לפני שנה וחצי ירדה אמא שלך במדרגות ואמרה לי ״כן, יש לי ילד בן 3 וחצי קוראים לו ליאו״ באותו רגע לא חלמתי שאחגוג איתך ולך יום הולדת 4 , אבל כן זה הגיע. ומאז אנחנו שנה יחד צוחקים שמחים נהנים ולפעמים גם כועסים ומצוברחים, ממש כמו זוג חברים. והנה גם שנה זו חלפה והיום אתה בן 5!! אתה כבר לא תינוק, אתה ילד חכם ונבון, ומה עוד נותר לברך ילד עם לב של זהב, שקיבל אותך כמו מי שאתה, אוהב את מי שאתה, ולא מסכים לאף אחד לומר מילה רעה עליך".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפוסט של אליאב טעטי (צילום: אינסטגרם)
הפוסט של אליאב טעטי (צילום: אינסטגרם)

עוד הוסיף וריגש "ולמה בחרתי את התמונה הזו ולא תמונת יום הולדת?! כי היא מסמלת בעיניי את השנה הזו, פתאום דיברתי איתך כמו אבא, התנהגתי אליך כמו אבא, חינכתי אותך כמו אבא, כעסתי עליך כמו אבא, טיילתי ונהניתי איתך כמו אבא, יש מצב שאתה שאתה זה שלימד אותי ושם לי מראה איך אני אהיה בתור אבא. אז ליאו יהודה אני מברך אותך ביום הולדת שמח, שתמשיך להיות אהוב ונאהב על כולם, שהחיוך לא ירד מפניך, תלמד תמיד להבדיל בין רע לטוב, ושבורא עולם תמיד יאיר לך את הדרך הנכונה ללכת בה, ישמור אותך בבריאות מכל פגע רע ועין רעה. ושכל חלומותיך יתגשמו רק לטובה, ואל תפסיק לחלום , כן בדיוק כמו יוסף, כי בסוף הכל יהפוך למזמור. יום הולדת שמח".