סתיו קצין ציינה אתמול (שני) את חגיגות יום הולדתה ה-34. אם זה נשמע לכם כמו ידיעת דה ז'ה וו, לא טעיתם, רק לפני מספר שבועות חגגה קצין את יום הולדתה על פי התאריך העברי. לקצין היו לא מעט תוכניות ליום הולדתה שכללו חופשה בחול עם הילדים, אבל הכל השתנה לאור המצב, אז עם מי בחרה קצין לחגוג את יום הולדתה? עם ילדי העוטף המפונים. 

"היום יש לי יום הולדת, לפני המלחמה היו לי המון תוכניות - חשבתי על חגיגה גדולה במסיבה, לטוס לחופשה עם הילדים, לעשות ארוחה באחת המסעדות שאני אוהבת. אבל אז הכול השתנה", כתבה קצין וסיפרה עם מי בחרה לחגוג: "החלטתי שהשנה אחגוג בדרך שתעשה לי ולאחרים נעים על הלב בימים האלה. הגעתי לחגוג עם הילדים המרגשים של המדינה! הילדים המפונים מעוטף עזה שברגע אחד איבדו את הבית שלהם. ואת הביטחון שלהם. אלו שבאמת צריכים עכשיו את החיבוק וקצת תחושה של שפיות בתוך התקופה שהם עוברים".

סתיו קצין (צילום: יח''צ)
סתיו קצין (צילום: יח''צ)

 
עוד הוסיפה וכתבה: "תודה על חגיגה שלא אשכח לעולם ותודה לכל העוקבים היקרים שלי שעזרו לי לגרום לזה לקרות. גרמתם לי להרגיש ילדת יומולדת אמיתית - עם בלונים, עוגה ומתנות והרבה אהבה. מקווה שהצלחתי לתת לכם קצת תחושה של בית. באתי לחזק, יצאתי מחוזקת. מאחלת לשנה הבאה שאגיע לחגוג יחד עם כולם - הפעם בבתים בעוטף ועם כל החטופים בחיים. אמן".

סתיו קצין (צילום: קורל מזון)
סתיו קצין (צילום: קורל מזון)