סוף סוף תמיכה מכיוון אירופה? אם תשאלו את חובבי האירוויזיון, אז כנראה שלגמרי כן. אתר ההימורים הגדול של התחרות הכי צבעונית באירופה, "Eurovision world", פתח באופן רשמי את ההימורים לתחרות שתחול בשנה הבאה בשוודיה, לאחר שזו ניצחה את נועה קירל ואת "Unicorn" שלה עם "tattoo" של לורין, מי שהפכה לאויבת של המדינה לרגע אחד, בתקופה בה התחרות היתה אחד הנושאים הכי מרעישים בארץ.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Kirel‎‏ (@‏‎noakirel‎‏)‎‏

על פי טבלת ההימורים הראשונית, מי שממוקמת במקום הראשון לזכייה באירוויזיון 2024, היא לא אחרת מאשר ישראל שמובילה עם סיכויי זכיה של 8%. מדובר במפגן תמיכה די נדיר בימים אלו כלפי ישראל, ו-TMI רק כאן להזכיר שבשנת 2022 כשפרצה המלחמה בין אוקראינה לרוסיה, האוקראינים דורגו במקום הראשון בטבלת ההימורים ואף זכו לבסוף.

ישראל במקום הראשון. טבלת ההימורים לאירוויזיון 2024 (צילום: צילום מסך)
ישראל במקום הראשון. טבלת ההימורים לאירוויזיון 2024 (צילום: צילום מסך)

טבלת ההימורים של האתר היא לא אחת שיש לזלזל בה, כשבדרך כלל היא אכן מנבאת את התוצאות העתידיות של התחרות. בשנת 2018 נטע ברזילי ו-TOY דורגו מהרגע הראשון בראש טבלת ההימורים והסוף הטוב ידוע לכולנו. 

ישראל כידוע, עדיין לא נמצאת במצב של בחירת נציג לתחרות, שלא נדבר על שיר שאפילו לא נכתב, והדבר אמור לקרות כאשר "הכוכב הבא" של קשת 12 תחזור לאוויר, אז יתבהרו הדברים. עד אז, נתנחם קצת בחדשות הטובות האלו מכיוון תחרות המוזיקה הגדולה בעולם. 

היתה הנמסיס של ישראל לרגע. לורין, נציגת שוודיה לאירוויזיון (צילום: רויטרס)
היתה הנמסיס של ישראל לרגע. לורין, נציגת שוודיה לאירוויזיון (צילום: רויטרס)