חברי הקאסט של "חברים" לקחו את הזמן להתאבל על מותו המפתיע של מת'יו פרי ומלבד הצהרה אחת משותפת בה שיתפו בכאב שלהם, שחקני הסדרה המצליחה ירדו מתחת לרדאר והתקשו לדבר על הטרגדיה הנוראית. כעת, החלו החברים לשתף את תחושותיהם כלפי האסון שפקד אותם, אולם יותר מכולם בולטת ג'ניפר אניסטון, שעל פי מקורבים לקחה את המוות קשה יותר מהשאר. כעת, משתפת הכוכבת את הכאב שלה על מותו של אחד מחבריה הטובים ביותר:

ג'ניפר אניסטון, מת'יו פרי (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
ג'ניפר אניסטון, מת'יו פרי (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

"להיפרד ממאטי שלנו היה גל מטורף של רגשות שמעולם לא חוויתי בעבר. כולנו חווים אובדן בשלב מסוים בחיינו - אובדן חיים או אובדן אהבה. היכולת לשבת באמת בתוך האבל הזה, מאפשרת לך להרגיש את רגעי השמחה והכרת התודה על שאהבת מישהו כל כך עמוק, ואנחנו אהבנו אותו מאוד. הוא היה כזה חלק מה-DNA שלנו. תמיד היינו 6. זו הייתה משפחה נבחרת ששינתה לנצח את המסלול של מי שהיינו ומה עומדת להיות דרכנו". 

אניסטון המשיכה עם ההספד המרגש כשכתבה : "עבור מאטי, הוא ידע שהוא אוהב להצחיק אנשים. כפי שאמר בעצמו, אם הוא לא היה שומע את ה'צחוק', הוא הרגיש שהוא עומד למות. חייו היו תלויים בזה ממש. ובכן, הוא הצליח לעשות בדיוק את זה. הוא גרם לכולנו לצחוק, צחוק חזק. בשבועיים האחרונים, קראתי את ההודעות שהיינו שולחים אחד לשניה. צוחקים ובוכים ואז צוחקים שוב. אני אשמור אותם לנצח נצחים. מצאתי טקסט אחד שהוא שלח לי משום מקום יום אחד. זה אומר הכל". אניסטון הוסיפה צילום מסך של שיחה בינה לבין פרי, בו הוא שלח לה את אחת התמונות הראשונות שלהם יחד מתחילת הדרך ב"חברים" וכתב: "לגרום לך לצחוק, זה ממש עשה לי את היום. זה עשה לי את היום", ואניסטון ענתה לו: "הפעם הראשונה מתוך אלפי פעמים".

מת'יו פרי (צילום: Michael Buckner gettyimages)
מת'יו פרי (צילום: Michael Buckner gettyimages)

לסיכום כתבה הכוכבת לחברה הטוב שהלך לעולמו מוקדם מדי: "מאטי, אני אוהבת אותך כל כך ואני יודעת שאתה עכשיו שלם לגמרי וחסר כל כאב. אני מדברת איתך כל יום. לפעמים אני כמעט יכולה לשמוע אותך אומר: "האם את יכולה להיות יותר משוגעת?".

כוכבי ''חברים'' (צילום: REUTERS/Mike Blake/File Photo)
כוכבי ''חברים'' (צילום: REUTERS/Mike Blake/File Photo)