ניקול ראידמן פרסמה פוסט שבו היא קוראת לאזרחי ישראל הערבים להצטלם עם דגל ישראל, לתמוך במאבק נגד חמאס ולהכיר בפשעי המלחמה שביצעו המחבלים. אלא שאף אחד מעוקביה במגזר הערבי לא שיתף פעולה עם היוזמה.

ראידמן, מאכזב.
״אכן, מצער מאוד״.

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)


> בבית הספר למוזיקה רימון החליטו, בעקבות דחיית שנת הלימודים וגיוס מאסיבי של סטודנטים למילואים, לפתוח את השנה עם פרויקט “חוזרים לקמפוס 2023", שמאפשר לסטודנטים ולציבור הרחב עשרות סדנאות בחינם עם טובי המרצים: יהודה עדר, אוהד חיטמן, חמי רודנר, דן תורן, סגול 59 (חן רותם), יסמין ישבי (עורכת המוזיקה של גלגלצ), די־ג'יי אוסקה ועוד.


> אחד השירים שזוכים לתחייה מחודשת הוא “אין לך מה לדאוג" של עוזי פוקס (מילים: תלמה אליגון־רוז, לחן: קובי אשרת). “אין לך מה לדאוג" הייתה השורה הראשונה בגלויה שתלמה קיבלה מאחיה, שהוצב בתעלת סואץ בתקופת מלחמת יום הכיפורים, והציוד שביקש היה השראה ללהיט.

אליגון־רוז, שמעת שהשיר הפך אקטואלי?
“אני יודעת שהשיר זוכה להרבה מאוד ביצועים וקליפים מחממי לב, כי חברים שולחים לי. תתפלאי, אפילו בזק הכינה קליפ מעודד עם כל עובדיה, שלא לדבר על הנוסח של השיר שכתבתי ללוחמות במילואים, הלביאות המקסימות. לכל שיר יש כנפיים משלו, והשיר הזה קפץ ועף ממלחמת יום כיפור היישר למלחמת שמחת תורה, קפיצה של 50 שנה".

תלמה אליגון (צילום: פרטי)
תלמה אליגון (צילום: פרטי)