> בני גרינאפל מנכ"ל חברות הצעצועים "עידן 2000" ו"כפר השעשועים", יחד עם סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, נועה בן אבו, החליטו לחלק למובילי דעת קהל דובי בגובה של חצי מטר כדי שילבישו אותו ויוסיפו משהו אישי כדי שהנושא לא ירד מעל סדר היום.

בין אלו שקיבלו ועיצבו דובים היו ציפי שביט, יובל המבולבל, טל מוסרי, רוסלנה רודינה, יוגב מלכה, יעל ארד, מגי אזרזר, קותי סבג ונטלי דדון.

בני גרינאפל (צילום: יחצ)
בני גרינאפל (צילום: יחצ)

חברת הפרסום "ציבלין" נענתה מיד לאתגר והוחלט כי אחר כך הדובים יוצגו במוזיאון הילדים בחולון, ויימכרו במכירה פומבית על ידי בית המכירות תירוש כשכל ההכנסות הן כמובן למען החזרת החטופים.

> נטלי היסטר ובעלה אדוארד אוסטד, מאנשי הנדל״ן הבולטים במנהטן, ארגנו עם תחילת הלחימה גיוס תרומות מעשרות מחבריהם הקרובים בניו יורק באירוע שנערך בבניין הגבוה בעיר, ה–JDS, ואספו למעלה משני מיליון דולר לתרומות עבור איחוד הצלה, בהשתתפות מייקל סטרן, מבעלי JDS development, שאחיו דיוויד מאיתמר נורה על ידי מחבלים.

מימין: אדוארד אוסטד, רעייתו נטלי היסטר ומייקל סטרן  (צילום: יח''צ)
מימין: אדוארד אוסטד, רעייתו נטלי היסטר ומייקל סטרן (צילום: יח''צ)

> עבודה של המעצבת הישראלית תמר אלון, בוגרת טרייה מהמחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, שהוצגה בתערוכת בוגרי ובוגרות המוסד במהלך אוגוסט האחרון, הופיעה על שער גיליון נובמבר של מגזין האופנה “ווג" פורטוגל.

עבודתה של תמר אלון (צילום: גיא רשקובן)
עבודתה של תמר אלון (צילום: גיא רשקובן)

> ליאורה מציעה פרס גדול למי שיביא פרטים מזהים על בעלה של רנא רסלאן, שבעבר מרחה את ליאורה וטענה כי שמו הוא טארק מזאיון. במשך שנים השתמשו כל מדורי הרכילות בשמו של מזאיון כי היו בטוחים שזה אכן שמו. לימים, היא הודתה בתוכנית ״חשיפה״ של חיים אתגר כי היא זרקה לליאורה את שמו של מזאיון כדי להדוף אותה וכי השם הוא מומצא ופיקטיבי. אז גברת רנא, הגיע הזמן לסגור חשבונות, חמודה. נגמרו הימים ששמרתי על שמך.

רנא רסלאן (צילום: צילום מסך)
רנא רסלאן (צילום: צילום מסך)