השף מאיר אדוני פרץ לחיי רובנו כשהשתתף בתוכנית "משחקי השף" כשופט לצד השפים מושיק רוט ואסף גרניט. מאז חלפו לא מעט שנים, הקאסט השתנה ואף דעותיו של השף שזכור לכולנו כ"הרגיש" מבין השלושה.

בפוסט שהעלה ביממה האחרונה לחשבון באינסטגרם שלו, כתב אדוני: "אני, מאיר אדוני, בן לאימא סימה ואבא מנחם, יליד 1973, מודה ומתוודה שהייתי מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום. 30 שנים מחיי נסעתי בעולם, מחנות שלום בנורווגיה, ירדן, ישראל ובכלל בארץ ובעולם. אבא לשמונה ילדים, הבן הבכור בן 22 והקטן שנתיים".

הסטורי של מאיר אדוני (צילום: מתוך אינסטגרם)
הסטורי של מאיר אדוני (צילום: מתוך אינסטגרם)

"חלמתי חלומות הזויים על עולם יפה, שקט, מלא בטוב ואהבה. עולם שלא קיים ליהודי וישראלי. שילמתי מחיר ענק, אישי, על האמונות הללו. הטיחו בי דברים נוראיים, הפסדתי לקוחות וקמפיינים, אבל נאחזתי בטימטום ההזוי שרציתי להאמין בו. ב-7 באוקטובר ב-6:30 בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר".

"מאיר שמכה על חטא, מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזייה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות, אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים! מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל. מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו. אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהן. עם ישראל חי לנצח נצחים".