אייל גולן ודניאל גרינברג חזרו בחודשים האחרונים האחד לזרועות השנייה, לאחר גירושים מתוקשרים בשנת 2022. כעת, גם לאחר הקאמבק המפתיע, ממשיכים לנהל חיים בבתים נפרדים כפי שחשפה גרינברג, למעט ימים ספורים במהלך השבוע שהם בוחרים להעביר יחד עם ילדיהם המשותפים רון ומיאל.

אתמול (שבת), היה זה אחד מהימים בהם בילו השניים יחד בהרכב מלא, ובעיצומה של שבת משפחתית ברחובות, נשמעה אזעקה. גולן תיעד את משפחתו המאוחדת יושבת בממ"ד כשהוא וגרינברג שומרים על קור רוח על מנת שלא להלחיץ את הילדים הקטנים. בסרטון שהעלה, נראית בת זוגו של הזמר כשהיא פונה לילדיה הקטנים ושואלת אותם: "אתם משחקים בממ"ד חיים של אמא? לא לפחד. יש לנו ממ"ד, הוא שומר עלינו", וביתה הבכורה מיאל עונה לה: "אני לא מפחדת". הזמר נשמע להנחיות פיקוד העורף והמתין עם זוגתו וילדיו עשר דקות בממ"ד.

אייל גולן ודניאל גרינברג עם ילדיהם בממ"ד (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

גולן כזכור, החליט לא לקחת סיכון על חייו ועל חיי משפחתו ושכר לאחרונה על פי דיווחים שירותי אבטחה אישיים לכל מקרה שיגיע. בנוסף, הגדיל לעשות ובריאיון שערך ברדיו צפון, עדכן הזמר על ההחלטה להציב בוטקה אבטחה בתחילת הרחוב בו הוא מתגורר: "יש חרדות, וכן שמתי בוטקה עם מאבטח בתחילת הרחוב שיאבטח את כל הרחוב, אני לא רוצה להגיד אמרו ולא עשיתי, אני בשביל הביטחון של המשפחה שלי".