כוכב הריאליטי שאוהב נשים ואוהב אותן במקביל, אוהד בוזגלו, הסעיר את תעשיית הבידור לפני כחצי שנה כשעשה הסכם זוגיות עם זוגתו דאז מריה ובו קבע כי בימים שלישי וחמישי הוא רווק, וביתר הוא בזוגיות. מאז השניים נפרדו ובוזגלו חזר להיות רווק הולל. אלא שזמן קצר לאחר מכן הוא נצפה צמוד לכוכבת הרשת טל הרוש. השניים הצהירו כי הם חברים טובים בלבד אלא שבילו ביחד את חג האהבה וזמן קצר לאחר מכן נתפסו מתנשקים, ולא השאירו מקום לספק. 

אלא שכעת נראה כי השניים ניתקו את הקשר, כך על פי הדיווח של ערן סויסה. הרוש חשפה שבתחילת הקשר של השניים נאלצה לעבור הפלה, לאחר שגילתה כי היא בהיריון מבוזגלו ובתיאום ביניהם החליטו שלא להמשיך את ההיריון. 

אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)

אוהד בוזגלו מסר: ״אני מעולם לא הייתי בזוגיות עם טל הרוש ואמרתי את זה בכל מקום אפשרי. אי אפשר להיפרד ממשהו שהוא לא קיים. אין ולא היה בנינו שום דבר מעבר לחברות. לא היה לי שום הסכם איתה ולא היה לי שום עניין להגדיר איתה את הקשר החברי והספונטני שהיה בנינו. היא רצתה להוציא את הרגשות שלה אלי בתקשורת ומבחינתי לא היתה בעיה. בשבילי היא הייתה חברה טובה ולא יותר וגם את זה תמיד אמרתי. אני בחור פנוי וכולם יודעים את זה. הבחורה היחידה שהייתה בת זוגי הייתה מריה ונפרדנו לפני חודשים חודשים ומאז אני רווק. טל עברה הפלה ממש כשהכרנו ועזרתי ותמכתי בה באהבה. מעולם לא הוכח לי שההיריון הוא ממני״.

אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך קשת 12)
אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך קשת 12)