הזמר עידן עמדי שהפך ללוחם קרבי במילואים ביחידת ההנדסה מאז השבעה באוקטובר, נצפה בעיצומה של פעילות בעזה. עמדי ויחידת ההנדסה, שיגרו טיל לבניין שהפך ליעד של חמאס בעזה. רגע לפני הוראת פתיחה באש, קרא עמדי בקשר הקדשה לכל הנרצחים של השבעה באוקטובר והחיילים שנפלו בקרב.

"לזכרם של כל הקורבנות אחיינו ואחיותינו שנטבחו ב7.10, ובמיוחד לזכר חברינו לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים בימ"מ, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון, השם ואנחנו ניקום דמם. סופר לאחור מעשר: עשר, תשע, שמונה,...שתיים, אחת", אמר עמדי בקשר. 

עידן עמדי ברשת הקשר הצה"לית בתוך עזה (באדיבות כאן 11) (צילום :באדיבות כאן 11)

כזכור, הזמר האהוב עלה על מדי צה"ל והתגייס ב-7 באוקטובר למילואים. עמדי, ששירת בשירותו הסדיר כלוחם בחיל ההנדסה קרבית, כתב כזכור כחייל בשירות חובה את השיר "כאב של לוחמים". עמדי כתב לעוקביו ברשתות החברתיות בזמן המילואים: "מילואימניקים זו קבוצה של אנשים יוצאי דופן. אריות. לא ממש מספיקים לישון כאן מאז יום שבת, אבל המורל גבוה ואנחנו מבינים בכל רגע למה אנחנו כאן: להגן על המשפחות ועל הילדים שלנו. לפני יותר מעשור השארתי מאחוריי את הנאומים הצבאיים, רק אומר במילים פשוטות לכל עם ישראל בימים הקשים האלו - אנחנו ננצח. עם ישראל חי".

עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)
עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)